خانهاخبار
پنل نمایشگر آیفون 8 با قیمت 5000 دلار در بازار سیاه!

پنل نمایشگر آیفون 8 با قیمت 5000 دلار در بازار سیاه!

به‌تازگی، ادعا شده که صفحه‌نمایش اسمبل شده آیفون 8 به بازار سیاه راه یافته است. گفته می‌شود برای خرید نمایشگر پرچم‌دار جدید اپل، باید نزدیک به 5000 دلار هزینه کنید.
۱۳۹۶/۶/۶

براساس اطلاعات منتشر شده توسط یک سایت روسی «نمونه‌هایی از گوشی‌های اپل» مستقیماً از خط تولید خارج شده است و در بازار سیاه به فروش می‌رسد. در همین رابطه، اعلام شده است که برای خرید اسمبل نمایشگر آیفون 8 باید نزدیک به 300 هزار روبل (معادل با 5122 دلار) پرداخت کنید.

در رابطه با نمایشگر، وب‌سایت نشر دهنده روسی ادعا می‌کند: «نه تنها طراحی خارجی نمایشگر آیفون 8 تغییر کرده، بلکه ساختار داخلی آن نیز دچار تغییراتی شده است. در قسمت بالای نمایشگر، تعدادی سنسور از جمله یک دوربین سه‌بعدی وجود دارد».

image

اطلاعات منتشر شده در رابطه با اسمبل نمایشگر آیفون 8 با شایعات پیشین پیرامون پرچم‌دار جدید اپل هم‌خوانی دارد. گفته می‌شود شرکت اپل، حاشیه‌های نمایشگر را در آیفون 8 به حداقل کاهش داده است؛ تنها بریدگی در بالای نمایشگر وجود دارد که برای جای‌گیری دوربین سه‌بعدی و تعدادی سنسور درنظر گرفته شده است. در این بریدگی، هم‌چنین بلندگوی مخاطب قرار می‌گیرد.

اپل در آیفون 8 از سنسور اثرانگشت استفاده نکرده است؛ این حسگر، جای خود را به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی خواهد داد که عملکرد بسیار سریعی دارد و با بررسی چهره صورت به صورت سه‌بعدی، آیفون پرچم‌دار جدید اپل از رقبای اندرویدی خود پیش خواهد افتاد. گفته می‌شود سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی آیفون 8 با برنامه‌های سازندگان دیگر سازگاری دارد؛ ضمن اینکه برای احراز هویت کاربران برای تبادلات مالی به کمک سیستم پرداخت Apple Pay، کوپرتینویی‌ها تغییراتی را در این سرویس به وجود آورده‌اند؛ به همین جهت، چهره کاربران باید پیش از پرداخت با استفاده از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی تأیید شود.

image

البته آیفون 7s و آیفون 7s پلاس، فاقد سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی هستند؛ این دو مدل با طراحی نزدیک به نسل قبل عرضه خواهند شد و حسگر اثرانگشت نیز در پایین صفحه‌نمایش جای گرفته است و می‌توانید از آن به عنوان دکمه Home نیز استفاده کنید.

اپل، آیفون 8 را 21 شهریور ماه به همراه آیفون 7s و آیفون 7s پلاس معرفی خواهد کرد؛ این مدل با 64 گیگابایت حافظه، 999 دلار قیمت خواهد داشت و البته، اگر شایعات منتشر شده صحت داشته باشد؛ برای خرید مدل‌های دیگر آن با 256 و 512 گیگابایت حافظه، باید بیشتر از 1100 دلار هزینه کنید. دو آیفون دیگر با قیمتی نزدیک به نسل قبل عرضه می‌شوند؛ البته چیپ‌ست قدرت‌مندتر A11 برای آن‌ها درنظر گرفته شده است و به دلیل پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم، جنس بدنه پشتی آیفون‌های ارزان‌قیمت 7s اپل به شیشه تغییر پیدا کرده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهدی. م.

۱۳۹۶/۶/۶
آخه برای ما ایرانیها این امکانات حتی صد برابر بیشتر. چه فایده‌ای داره وقتی اپل کم معروفت تحریم پیشه کرده. واقعا جای تاسف داره حتی مطلب نوشتن برای این شرکت تبعیض کار. با تشکر

abbas.ipa

۱۳۹۶/۶/۶
باید دید ایا با عکس گوشی باز میشه یا نه.اگر نه که واقعاااا سه بعدی هستش.ولی تاچ ایدی ی چیز دیگه بود به نظر من