خانهاخبار
اندروید اوریو هوشمندتر از همیشه

اندروید اوریو هوشمندتر از همیشه

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، آپدیت نهایی اندروید 8.0 منتشر شد و کاربران برخی مدل‌های پیکسل و نکسوس نیز در اولویت دریافت این آپدیت قرار دارند. در ادامه با یکی از ویژگی‌های جالب این نسخه بیشتر آشنا شویم.
۱۳۹۶/۶/۵

بی‌شک کاربران اندروید حداقل یک‌بار با آپدیت سیستم عامل در گوشی‌هایشان روبرو شده‌اند و از ری‌استارت‌های پی در پی گوشی هنگام آپدیت باخبرند. اما اندروید اوریو به لطف ویژگی جدیدش که "Rescue Party" نام دارد، به کمک گوشی‌های هوشمند شتافته و از این رویداد هنگام آپدیت سیستم عامل، جلوگیری می‌کند. در این حالت وقتی گوشی هوشمند در موقعیت ری‌استارت قرار گیرد، این ویژگی به طور خودکار مانع این اتفاق می‌شود.

هنگامی که دستگاه با راه‌اندازی مجدد روبرو می‌شود، ویژگی “Rescue Party”، آن‌را شناسایی کرده و به سرعت به بازیابی دستگاه می‌پردازد. اما اگر از این طریق دستگاه بازیابی نشد، این ویژگی، دستگاه را در حالت «ریکاوری» قرار داده و حالت «تنظیمات کارخانه» را به کاربر پیشنهاد می‌کند.

در صورتی‌که گوشی شما به آخرین نسخه اندروید به‌روز رسانی شده است باید بدانید که «رسکیو پارتی» از جمله امکانات حیاتی اندروید اوریو به شمار ‌می‌آید و همیشه در حالت پیش‌فرض قرار دارد، در نتیجه برای فعال کردنش نیازی به ایجاد تغییر در تنظیمات گوشی نیست. همچنین اگر دستگاه در مدت 5 دقیقه بیش از  5 بار ری‌استارت شد این ویژگی به طور خودکار فعال می‌شود.

اندروید اوریو تنها نسخه‌ای است که این ویژگی حیاتی را به صورت پیش‌فرض در اختیار دارد، به همین دلیل، بدون نیاز به ایجاد تغییر در تنظیمات و یا حتی ارتقا سخت‌افزاری گوشی، استفاده از این ویژگی برای کاربران فراهم شده است. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علیرضا تفرشی

۱۳۹۶/۹/۵
تاریخ دقیق انتشارش چ زمانی هستش ؟؟؟؟؟؟