خانهاخبار
رندرهای جدید سونی اکسپریا ایکس‌زد1 کامپکت منتشر شد

رندرهای جدید سونی اکسپریا ایکس‌زد1 کامپکت منتشر شد

شرکت سونی یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید فن‌آوری است که در زمینه گوشی‌های هوشمند نسبتا موفق عمل کرده و طرفداران خاص خود را دارد. این کمپانی به زودی 3 مدل جدید از گوشی‌های هوشمندش را به علاقه‌منان معرفی خواهد نمود. در ادامه با جی‌اس‌ام باشید.
۱۳۹۶/۶/۵

پس از رونمایی رسمی از رندرهای پرچمدار جدید سونی (Xperia XZ1)، حال برادر دوقولویش با قدی کوتاه‌تر عرض اندام می‌کند. بر همین اساس افشاگر مشهور رونالد کوانت، رندرهای جدید Xperia XZ1 Compact را در صفحه تویترش منتشر نموده است.

image

پس از انتشار عکس‌های این مدل، سونی مدعی شده که در ساخت کامپکت جدید از خطوط آنتن در شبکه مخابراتی گوشی استفاده نشده است. البته اگر به یاد داشته باشید سونی در مدل XA1 Ultra نیز همین ادعا را داشت که بعدها شواهدی دال بر وجود چیپ NFC در قاب پشتی این محصول مشاهده شد.

به گفته کوانت، اگرچه مدل کامپکت XZ1 از بدنه پلاستیکی‌، باتری 2800 میلی‌آمپری، اندازه کوچک‌تر و ضخامت بیشتری نسبت به برادر بزرگترش برخوردار است، برخی ویژگی‌هایش همچون تراشه اسنپدراگون 835 و حافظه رم 4 گیگابایتی می‌تواند نظر علاقه‌مندان به گوشی‌های سونی را جلب نماید و آن را به دستگاهی پرطرفدار تبدیل نماید.

 بر اساس شایعات، این مدل از پنل صفحه نمایش 4.6 اینچی با وضوح HD بهره‌مند است،  اما به عقیده برخی منتقدان از آنجا که کاربران در درجه اول اهمیت برای این شرکت قرار دارند، به‌کارگیری فن‌آوری HD در این مدل دور از ذهن به نظر می‌رسد و قطعا سونی رزولوشن مناسب‌تری را برای Xperia XZ1 Compact در نظر گرفته است.

اکسپریا ایکس‌زد1 کامپکت، در چهار رنگ صورتی، مشکی، آبی و نقره‌ای و با قیمتی برابر با 600 دلار، وارد بازار بریتانیا خواهد شد. بر اساس شنیده‌ها، سونی پنج‌شنبه هفته جاری (9 شهریور)، از مدلی ناشناخته به نام X1 به همراه دوقولوهای جدیدش، رونمایی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۶/۶
دقیقا پاره آجره

سعید

۱۳۹۶/۶/۶
طرفدار سونی چشم هاش مشکل داره.چیه این آخه ۱۰ ساله همین شکل مکعب مستطیل و بدون یک درصد خلاقیت.واقعا شبیه پاره آجره.

محمد

۱۳۹۶/۶/۶
یعنی یک بچه دبستانی هم بهتر از طراحان سونی میتونه طراحی کنه

arshia - all rights reserved

۱۳۹۶/۶/۵
طرفدار سونی بی منطق نیست
یه بارم که شده بزرگ شو

mahdid

۱۳۹۶/۶/۵
به عنوان یک طرفدار سونی: سونی بای بای!
یه زمانی بیشترین نوآوری هارو داشت و از زمان خودش جلو بود اما الان همش داره پسرفت میکنه!