خانهاخبار
تبلت جدید سامسونگ با نام Tab A2 S در راه است

تبلت جدید سامسونگ با نام Tab A2 S در راه است

چندی پیش اخباری درباره مشخصات تبلت جدید سامسونگ منتشر شده بود. این کمپانی در اقدامی عجیب نام پیشین تبلت را به Galaxy Tab A2 S تغییر داده اما ظاهرا مشخصات آن همچنان ثابت است. در ادامه به بررسی مشخصات و جزئیات آن می‌پردازیم.
۱۳۹۶/۶/۵

بازار تبلت در ماه‌های اخیر با افت و خیزهای زیادی همراه بوده است. استقبال نچندان گرم کاربران از این گجت‌های عظیم الجثه باعث شده کمپانی‌ها هم علاقه چندانی به رقابت در این عرصه نداشته باشند؛ تا جایی که عملا جز سامسونگ، اپل و هواوی کمپانی دیگری به صورت جدی به تولید تبلت نمی‌پردازد چون قدیمی‌ها جای پای خود را محکم کرده‌اند و این موضوع ورود را برای تازه‌واردها بیش از پیش سخت می‌کند. سامسونگ مدت‌هاست که تبلت‌های مقرون به صرفه Tab A را ارتقا داده و روانه بازار می‌کند؛ حالا نوبت به نسخه 2017 این سری با نام Galaxy Tab A2 S رسیده است که در ادامه جزئیات آن را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

 

چند روز پیش تبلتی به نام Galaxy Tab a 8.0 2017 تاییدیه خود را از سازمان TENAA چین دریافت کرد و متعاقبا تصاویر و مشخصات آن نیز در فضای مجازی منتشر شد. سامسونگ هنوز به صورت رسمی از مشخصات یا حتی تاریخ عرضه آن صحبتی نکرده اما همان‌طور که می‌دانید امروزه چیزی از نظر خبرگزاری‌ها مخفی نمی‌ماند. ظاهرا کره‌ای‌ها در اقدامی غیر منتظرانه تصمیم به تغییر نام تبلت به Galaxy Tab A2 S گرفته‌اند. ظاهرا مهم‌ترین دلیل این تصمیم به پیچیده‌نبودن نام قبلی بر‌می‌گردد و مدیران کره‌ای سعی در انتخاب نامی هرچه پیچیده‌تر برای این تبلت داشته‌اند!

در حالی که نام تبلت عوض شده است، شماره مدل تبلت همچنان SM-T380 و SM-T385 باقی مانده و ظاهرا تغییری در مشخصات سخت‌افزاری آن نیز مشاهده نمی‌شود. نمایشگر تبلت همان‌طور که از نام قبلی‌اش پیداست، سایزی 8 اینچی دارد و رزولوشن آن نیز 1200 در 800 پیکسل است. نمایشگر 8 اینچی با دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی همراه است. از جمله دیگر مشخصات Tab A2 S باید به پردازنده اسنپدراگون 427 با 4 هسته 1.4 گیگاهرتزی، فضای رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی اشاره کرد. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم هنوز خبری درباره تاریخ عرضه این تبلت منتشر نشده اما انتظار می‌رود که زودتر از کنفرانس IFA 2017 معرفی شود.

نظر شما درباره تبلت جدید سامسونگ چیست؟ آیا تاکنون صاحبت تبلت بوده‌اید؟ به نظر شما علت استقبال کم کاربران از تبلت‌ها چیست؟ آیا برندهای گمنام چینی می‌توانند نظر شما را هنگام خرید تبلت جذب کنند؟ به نظر شما تبلت‌ها جایی در آینده دارند یا گوشی‌ها و فبلت‌ها جای آن‌ها را تصاحب می‌کنند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

صلح طلب

۱۳۹۶/۶/۵
از وقتی اندازه صفحه نمایش گوشی ها بزرگ شده دیگه نیاز به تبلت ها کمتر حس میشه. من یه تبلت دارم که اصلا ازش استفاده نیم کنم. دقیقا به همین خاطر که نیاز بهش حس نمیشه