خانهاخبار
تا پایان سال، HTC U11 به اندروید اوریو 8.0 آپدیت خواهد شد

تا پایان سال، HTC U11 به اندروید اوریو 8.0 آپدیت خواهد شد

شرکت اچ‌تی‎سی، مدتی پیش اعلام کرد گوشی‌های HTC U11، HTC U Ultra و HTC 10 به اندروید اوریو آپدیت خواهد شد. به‌تازگی نیز، این شرکت از انتشار به‌روزرسانی مذکور تا پیش از پایان سال جاری میلادی برای پرچم‌دار جدیدش یعنی HTC U11 خبر داده است.
۱۳۹۶/۶/۵

با اعلام نام رسمی سیستم‌عامل اندروید O، بسیاری از کاربران منتظر عرضه این به‌روزرسانی برای گوشی‌هوشمند خود هستند؛ اهمیت انتشار این به‌روزرسانی برای دستگاه شما زمانی بیشتر است که یک گوشی پرچم‌دار 2017 مانند HTC U11 خریداری کرده‌ باشید. شرکت اچ‌تی‌سی به عنوان یکی از معدود سازندگانی به شمار می‌رود که نام  تعدادی از گوشی‌های خود را برای دریافت آپدیت اندروید اوریو اعلام کرده است.

این سازنده تایوانی، مدتی پیش در توئیت از عرضه به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گوشی‌های HTC U11، HTC U Ultra و HTC 10 خبر داده بود. اما با انتشار لیست تعدادی از محصولات اچ‌تی‌سی که به اندروید اوریو 8.0 به‌روزرسانی خواهد شد؛ زمان انتشار آپدیت مذکور به یک پرسش بدون پاسخ مبدل شده بود.

شرکت اچ‌تی‌سی به همین جهت، به‎تازگی اعلام کرده است که در سه ماهه پایانی 2017 آپدیت اندروید اوریو برای گوشی پرچم‌دار 2017 این سازنده یعنی HTC U11 عرضه خواهد شد. به همین جهت، انتظار می‌رود در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر (دهه اول مهر تا دهه اول دی)، پرچم‌دار 2017 اچ‌تی‌سی به جدیدترین نسخه از سیستم‎عامل اندروید به‌روزرسانی شود. البته، شرکت اچ‌تی‌سی هنوز اعلام نکرده است که به‏روزرسانی اندروید 8.0 چه زمانی در اختیار خریداران گوشی‌های HTC 10 و HTC U Ultra قرار خواهد گرفت.

image

هم‌چنین یکی‌دیگر از پرسش‌ها پیرامون گوشی‌های اچ‌تی‌سی که به‌روزرسانی اندروید Oreo را دریافت خواهند کرد؛ مدل‌های میان‎رده است. البته، شرکت اچ‌تی‌سی در توئیتر قبلی خود اعلام کرده بود که HTC U11، HTC U Ultra و HTC 10 تنها گوشی‌های این شرکت برای دریافت به‌روزرسانی اندروید اوریو نیستند اما در آن زمان، نام این مدل‌ها ارائه نشده بود.

دیگر سازندگانی که توسعه به‌روزرسانی اندروید Oreo را برای گوشی‌های هوشمند خود تأیید کرده‌اند، هواوی و شرکت HMD Global (بخوانید نوکیا) هستند. البته، هیچ‌یک از این دو سازنده به زمان انتشار به‌‏روزرسانی اندروید Oreo برای گوشی‌های پرچم‌دار خود اشاره نکرده‌اند؛ تنها می‌دانیم میت 9 و هواوی پی 10 از جمله دستگاه‌هایی است که بی‌شک به نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید به‌‏روزرسانی می‌شود. شرکت HMD Global نیز تأیید کرده است که تمامی گوشی‌های اندرویدی 2017 نوکیا از جمله نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6، آپدیت اندروید Oreo را دریافت خواهد کرد. هم‌چنین، نوکیا 8 پرچم‌دار جدید نوکیا به سرعت به اندروید Oreo به‌روزرسانی می‌شود.

شناسایی تغییراتی که در سیستم‌عامل اندروید اوریو نسبت به نوقا صورت گرفته است، در نگاه اول چندان راحت نیست. این نسخه از سیستم‌عامل اندروید، با اعلان‌های حبابی شکل همراه شده است که نمایش‌ هشدارها را روی آیکون هر برنامه امکان‌پذیر می‎کند. هم‌چنین، سیستم اعلان هشدارها نیز تغییراتی داشته و منوی تنظیمات، بهبود یافته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مجتبی محمودگور

۱۳۹۶/۶/۳۰
هنوز وقت نکردین یو یازده رو بررسی تخصصی کنین

حسین

۱۳۹۶/۶/۸
اچ تی سی چند روز پیش بسته امنیتی برای گوشی هاش منتشر کرده ولی شما هنوز اطلاع رسانی نکردید

سعید

۱۳۹۶/۶/۶
شرکت بنجولی بود یادش بخیر محو شده دیگه

سعید

۱۳۹۶/۶/۶
والا ما هیچوقت ندیدیم هنگ تی سی بهترین گوشی بشه پارسال هم اس۷ اج بهترین گوشی سال شد امسال هم نوت۸ انتخاب میشه شاید هم ایفون ۸

Vista

۱۳۹۶/۶/۵
ایول HTC عاشقتم