خانهاخبار
عرضه گوشی اسنشال فون رسما آغاز شد

عرضه گوشی اسنشال فون رسما آغاز شد

گوشی اسنشال فون اندی رابین حدودا 3 ماه پیش رسما معرفی شد. مدت‌ها از تاریخ موعود عرضه این گوشی می‌گذرد و امروز باخبر شدیم که این کمپانی درحال ارسال همه گوشی‌های پیش‌فروش شده به خریداران است.
۱۳۹۶/۶/۴

اندی رابین گوشی اسنشال فون را در ماه مه معرفی کرد و مدعی شد که این گوشی در عرض یک ماه وارد بازار می‌شود. حالا حدودا 2 ماه از مهلت مقرر این سازنده گذشته اما اسنشال فون هنوز وارد بازار نشده است. پیش‌فروش این گوشی مدت کمی پس از معرفی رسمی آن در وب‌سایت آمازون و اسنشال آغاز شد و کاربران مشتاق بسیاری هم آن را پیش‌خرید کردند. امروز خبردار شدیم که ارسال گوشی‌های اسنشال فون به این خریداران آغاز شده است. البته پیش‌فروش این گوشی همچنان ادامه دارد و طبق اطلاعات مندرج در وب‌سایت آمازون، در 1 سپتامبر (11 شهریور) رسما در دسترس قرار می‌گیرد. حدس می‌زنیم همه کسانی که اسنشال فون را در اولین روزها پیش‌خرید کردند، تا هفته آینده آن را دریافت می‌کنند.

image

ارسال ایمیل‌های پیگیری سفارش از امروز آغاز شده است و اسنشال قصد دارد همه سفارش‌ها را به ترتیب تاریخ ثبتشان پردازش کند. به‌این‌ترتیب همه خریداران این گوشی از امروز تا تقریبا سه روز آینده، ایمیل پیگیری سفارش را دریافت خواهند کرد.

همه خریداران اسنشال فون مدت زیادی را در انتظار عرضه این گوشی گذرانده‌اند و این یک هفته هم به‌سرعت سپری خواهد شد. اسنشال فون یکی از گوشی‌های پرچم‌دار 2017 است که شایعه‌های زیادی درباره آن پیش از معرفی منتشر شد و مدت‌هاست که با تاریخ مرموز عرضه‌اش خبرساز شده است. این گوشی بسیار شیک و مدرن طراحی شده است و ماژولار بودنش یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن به شمار می‌آید. سیستم‌عامل اندروید این گوشی هم دستخوش تغییرات بسیار کمی شده است و می‌توانیم آن را تقریبا استاک اندروید بدانیم. ممکن است ارسال اولین سری گوشی‌های اسشنال فون تنها در آمریکا صورت گیرد چراکه در اخبار مربوط به آن، به عرضه در سایر بازارها اشاره نشده است. کمپانی اسنشال در آمریکا واقع شده است و شاید همین موضوع توجیه خوبی برای احتمال عرضه آن ابتدا در آمریکا باشد. به‌هرحال زمان کمی تا مشخص شدن تصمیم نهایی اسنشال دراین‌باره باقی مانده است. احتمالا اخبار تکمیلی عرضه جهانی اسنشال تا هفته آینده منتشر می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

hadi

۱۳۹۶/۶/۵
کی میاد ایران؟