خانهاخبار
داک DeX سامسونگ پشتیبانی از ماوس و صفحه کلید را به بازی VainGlory می‌آورد

داک DeX سامسونگ پشتیبانی از ماوس و صفحه کلید را به بازی VainGlory می‌آورد

یکی از لوازم جانبی که همزمان با معرفی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به خانواده پرچم‌داران گلکسی اضافه شد، داک DeX بود که تجربه استفاده از موبایل در حالت دسکتاپ و اتصال آن به نمایش‌گر و صفحه کلید و ماوس را فراهم می‌کند.
۱۳۹۶/۶/۵

به زودی پشتیبانی از  تجربه دسکتاپ سامسونگ (DeX) به بازی موبایلی Vainglory افزوده خواهد شد و پس از آن کاربران می‌توانند از ابزارهایی مانند ماوس و صفحه کلید برای تجربه هر چه نزدیک‌تر به بازی‌های پی‌سی بهره بگیرند. Super Evil Megacorp، توسعه دهنده این بازی، در زمان معرفی گلکسی نوت ۸ در شهر نیویورک، از این موضوع خبر داد. پشتیبانی از نسخه مخصوص DeX این بازی برای سه پرچم‌دار امسال سامسونگ، گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس و گلکسی نوت ۸ فراهم شده و کاربرانی را هدف قرار داده که بازی‌های دسکتاپ را به صفحه نمایش‌های کوچک و لمسی ترجیح می‌دهند.

همکاری این توسعه دهنده کالیفرنیایی با کمپانی کره‌ای در اوایل سال ۲۰۱۶ آغاز شد که Vainglory به عنوان یار گلکسی‌های سامسونگ در مسابقات بازی‌های موبایلی در رویداد E3 2016 همراه شد که یکی از بهترین تیم‌های بین المللی را تشکیل دادند. همچنین این بازی یکی از اولین‌ بازی‌هایی بود که از رابط Vulkan در دستگاه‌های سامسونگ پشتیبانی می‌کرد و برای این نوع API بهینه سازی شد. حال همکاری این دو شرکت گسترده‌تر شده و کره‌ای‌ها با استفاده از DeX تجربه‌ای مشابه بازی‌های دسکتاپ را برای Vainglory ارایه کرده‌اند. 

image

بازی از موتور اختصاصی E.V.I.L بهره می‌برد که توسعه دهنده به آن افتخار می‌کند، این موتور توان ارایه گرافیک و گیم‌پلی در حد بازی‌های کنسولی برای بازی‌های موبایل را دارد. همچنین موتور E.V.I.L و بازی مذکور به طور مرتب به روز رسانی‌هایی را دریافت می‌کنند تا از بهبودهای ایجاد شده در شبکه و فناوری‌های مرتبط با بازی موبایلی بهره مند شوند و این بازی به طور شایسته‌ای به خواسته‌های کاربران پاسخ دهد. تامی کرول که در کمپانی Super Evil Megacorp مشغول است، می‌گوید که این شرکت همواره به دنبال کشف فناوری‌های جدیدی برای کاهش محدودیت‌های موجود در حوزه‌ بازی‌های موبایل است. این کمپانی به دنبال ارایه روان‌ترین تجربه به کاربران است و بهره گیری از سامسونگ DeX گام بعدی این توسعه دهنده در صنعت بازی‌های موبایلی خواهد بود.

اکثر کاربران برای دریافت به روز رسانی ویژه Vainglory برای سازگاری با DeX همچنان باید منتظر باشند، اما بازدید کنندگان از نمایشگاه گیمزکام می‌توانند با استفاده از داک مخصوص سامسونگ این بازی را به صورت دسکتاپ تجربه کنند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

بیژن

۱۳۹۶/۸/۷
من نوت ۸ دارم و داک را به تلویزیون بزرگ سامسونگ وصل کرده ام چه کیبورد بیسیم برای استفاده توصیه می کنید لطفا ایمیل کنید ممنون