خانهاخبار
گلکسی +J7؛ گوشی جدید سامسونگ با دوربین دوگانه و پشتیبانی از بیکسبی!

گلکسی +J7؛ گوشی جدید سامسونگ با دوربین دوگانه و پشتیبانی از بیکسبی!

به‌تازگی، مشخصات‌فنی گوشی میان‌رده جدید سامسونگ به‌دست آمده است که از عرضه گلکسی J7 + با دوربین دوگانه و پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۶/۴

به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ برای رونمایی از یک گوشی جدید با دوربین دوگانه آماده می‌شود. فبلت گلکسی نوت 8، اواخر هفته گذشته به عنوان اولین گوشی این سازنده با دوربین دوگانه معرفی شد و آن‌طور که شایعات اخیر از تایلند نشان می‎دهد، محصول بعدی سامسونگ با دوربین دوگانه یک گوشی میان‌رده خواهد بود که از سنسورهای تصویر دوگانه ISOCELL استفاده می‌کند.

image

گلکسی J7+، در واقع یک جایگزین گران‌قیمت‌تر برای مدل 2017 گوشی گلکسی J7 خواهد بود که به‌زودی در جنوب شرقی آسیا معرفی شود. این گوشی میان‎رده با دو سنسور 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی عرضه خواهد کرد؛ دریچه دیافراگم سنسور اول، F1.7 و دریچه دیافراگم سنسور دوم نیز F1.9 است. هم‎چنین به‌نظر می‌رسد که حالت تصویربرداری پرتره Live Focus که برای اولین‌بار در فبلت گلکسی نوت 8 از آن رونمایی شد، در گوشی میان‎رده جدید سامسونگ با نام گلکسی J7+ حضور داشته باشد.

البته در سایر مشخصات سخت‌افزاری، گلکسی J7+ تفاوت چندانی با میان‌‏رده‏‌های دیگر بازار ندارد؛ نمایشگر 5.5 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‎دی (1920 در 1080 پیکسل)، بدنه تمام فلزی، چیپ‌ست هشت هسته‎ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز (گمان می‌رود از پردازنده اگزینوس 7870 استفاده شده باشد که در مدل 2017 گوشی گوشی گلکسی J7 دیده‌ایم)، چهار گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD، از دیگر مشخصاتی است که شرکت سامسونگ برای گوشی جدیدش با دوربین دوگانه درنظر گرفته است.

image

انرژی لازم برای نمایشگر فول اچ‌دی و پردازنده هشت هسته‏‌ای گلکسی J7+ به کمک یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‎آمپر ساعت تأمین می‎شود. در حاشیه بالای نمایشگر، یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم  F1.9 وجود دارد که ثبت تصاویر سلفی یا برقراری تماس‌‏های تصویری را امکان‌پذیر خواهد ساخت.

همان‌طور که گفته شد، این مدل از کارت حافظه جانبی پشتیبانی خواهد کرد؛ هرچند، اسلات سیم‌کارت هیبریدی است و به همین جهت یا باید از یک سیم‌کارت و کارت حافظه استفاده کنید یا به استفاده هم‌زمان از دو سیم‌کارت رضایت دهید. به عبارت بهتر، امکان استفاده هم‌زمان از دو سیم‌کارت و ارتقای فضای ذخیره‌سازی با استفاده از کارت حافظه میکرو SD وجود ندارد.

گلکسی J7+ در سه رنگ مشکی، صورتی و طلایی عرضه خواهد شد و سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1.1 برای آن درنظر گرفته شده است. همچنین، گمان می‌‏رود که این گوشی از دستیار صوتی جدید سامسونگ یعنی بیکسبی پشتیبانی کند. هنوز مشخص نیست که آیا این محصول در خارج از بازار آسیا عرضه خواهد شد یا خیر؛ علاوه‌براین، قیمت احتمالی این مدل هنوز فاش نشده است. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Ali

۱۳۹۷/۳/۲۷
بسیار عالی اما باتریش خوب نیست برای نسخه پرو که الان هم در دسترس هست باتری 3600 میلی امپر داره برای این یا باید 4000 میذاشت یا همون 3600

⚡Reza.Gh⚡

۱۳۹۷/۳/۷
با سلام.دوستانی که مثل خودم قصد خریدj7 pro رو داشتن.منتظر اومدن این گوشی به بازار ایران نباشن.و برن همون j7 pro رو بخرن.من خیلی تعجب کردم آخه زمان معرفی این گوشی حدود شهریور 96 بوده و مونده بودم بعد از 1 سال چرا هنوز به بازار ایران عرضه نشده.و امروز تازه فهمیدم که این گوشی فقط و فقط مخصوص چین هست و کسی که قصد خریدش رو داره تشریف ببره چین و برگرده ???.

⚡Reza.Gh⚡

۱۳۹۷/۳/۷
سلام آقا ما الان تو سال 2018 هستین پس کی میاد تو بازار ایران؟

Arghavaniii

۱۳۹۶/۹/۳
دقیقا کی وارد ایران میشه توبازارای ایران عرضه میشه؟

Keyhan

۱۳۹۶/۶/۵
خداییش زیباست من دیگه حرفی ندارم