خانهاخبار
یک گوشی مرموز با سیستم‌عامل Flyme و طراحی بدون حاشیه دیده شد

یک گوشی مرموز با سیستم‌عامل Flyme و طراحی بدون حاشیه دیده شد

تصویر جالبی از یک گوشی ناشناس با سیستم‌عامل Flyme و طراحی بدون حاشیه امروز در فضای وب منتشر شده است. نظریه‌ها و پیش‌بینی‌های مختلفی درباره این گوشی موسوم به میزو گفته می‌شود.
۱۳۹۶/۶/۴

تصویر زنده جالبی از یک گوشی ناشناس در فضای وب منتشر شده. منبع اصلی انتشار این تصویر ادعا می‌کند که گوشی موردنظر Xiaomi Mi MIX 2 است اما مطمئن هستیم که این تصویر نمی‌تواند متعلق به هیچ‌کدام از گوشی‌های شیائومی باشد و در ادامه دلیلش را هم به شما خواهیم گفت. در این تصویر شاهد هستیم که گوشی مرموز به سیستم‌عامل Flyme OS میزو مجهز شده است پس نمی‌تواند Mi MIX 2 یا هر گوشی شیائومی دیگری باشد. این گوشی بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است و حاشیه‌های صفحه‌ آن در کمترین اندازه ممکن دیده می‌شوند. ابعاد گوشی، نسبت نمایش و صفحه‌نمایش آن، ما را به یاد LG G6 می‌اندازد. اگر رابط کاربری این گوشی در تصویر قابل‌مشاهده نبود، بدون شک فکر می‌کردیم که شاهد نسخه تازه Mi MIX هستیم چراکه حاشیه‌های صفحه آن از سه طرف به حداقل رسیده‌اند و تنها کمی حاشیه در قسمت پایین صفحه‌نمایش آن دیده می‌شود.

image

متاسفانه این تصویر از کیفیت خوبی برخوردار نیست و در صورت بزرگنمایی هم نمی‌توان جزئیات دقیق درونش را مشاهده کرد اما می‌توانیم با قاطعیت بگوییم که قسمت پخش صدای کاربر در بالای پنل جلو، حذف شده است. مطمئن نیستیم که میزو دراین‌باره چه تصمیمی گرفته و اصلا این ویژگی را زیر صفحه تعبیه کرده است یا خیر. از طرفی ممکن است این گوشی با تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای بدون نیاز به این ویژگی به شکل امروزی‌اش طراحی شود. تنها یک طرف گوشی در تصویر دیده می‌شود و بدون مشاهده کناره راست نمی‌توانیم به قطع درباره موقعیت دکمه‌های تنظیم صدا و پاور نظر دهیم. همچنین ممکن است دکمه‌های راهنما، خانه و بازگشت به عقب در حاشیه زیر صفحه نمایش یا درون آن تعبیه شوند. البته در این تصویر هیچ نشانه‌ای از دکمه‌های راهنما روی صفحه دیده نمی‌شود. اگر این دکمه‌ها درون صفحه قرار گرفته باشند، ممکن است وضعیتشان در هنگام ثبت این تصویر، پنهان بوده باشد.

اگر این گوشی به دکمه‌های راهنما روی صفحه‌نمایش مجهز شود، اولین گوشی کمپانی میزو با چنین ویژگی خواهد بود. گوشی‌های هوشمند کمپانی میزو معمولا تنها یک دکمه فیزیکی چند منظوره دارند که قادر است به عنوان دکمه فیزیکی خانه، بازگشت به عقب و حسگر اثرانگشت عمل کند. اگر این تصویر واقعی باشد، تغییر شگفت‌انگیزی در روند طراحی گوشی‌های کمپانی میزو پیش می‌آید. احتمالا اغلب گوشی‌های هوشمند این کمپانی در آینده فاقد دکمه فیزیکی چندمنظوره زیر صفحه‌نمایش خواهند بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مرتضی

۱۳۹۶/۶/۵
فقط کافیه به ایکوناش دقت کنید این رابط کاربری فلایم نیست میوای ۹ است بنده از ایکون پک میوای ۹ استفاده میکنم و اطمینان دارم این گوشی متعلق با غول بزرگ چینی شیائومی است این تصویر مفهومی از mi mix 2 هستش این مقاله اشتباه است تصحیح یا حذف کنید میزو کجا و شیائومی کجاااا !!!!

مهدی

۱۳۹۶/۶/۵
سلام، این گوشی که در موردش صحبت شد گوشی جدید شیائومی هست، سیستم عاملی هم که در عکس مشخصه رایط کاربری جدید شیائومی یعنی MIUI9 هست که یکی از پوشته های اون تا حدودی شبیه رابط کاربری میزو شده، جی اس ام جان یکم بیشتر دقت کن

دانیال

۱۳۹۶/۶/۴
اتفاقا گوشی مطعلق به Xiaomi Mi MIX است اگه تصاویر دیگه شیائومی می میکس رو با این عکس مقایسه کنید میشه این رو فهمید