خانهاخبار
مشخصات فنی Moto X4 در اسناد FCC

مشخصات فنی Moto X4 در اسناد FCC

گوشی Moto X4 احتمالا بیش از هر گوشی دیگری از موتورولا، امسال در معرض شایعه‌های مختلف قرار گرفته است. این گوشی دیروز از FCC مجوز دریافت کرد و همه مشخصات فنی‌اش هم منتشر شد.
۱۳۹۶/۶/۴

شایعه شده بود که گوشی Moto X4 موتورولا قرار است 2 شهریور رسما معرفی شود. این گوشی دیروز معرفی نشد اما خبر تازه‌ای درباره آن به دستمان رسید. گوشی Moto X4 دیروز از FCC، کمیسیون ارتباطات آمریکا، مجوز گرفت و همه مشخصات فنی‌اش هم منتشر شد. شناسه FCC این گوشی IHDT56WK1 و شماره مدلش در آمریکا XT-1900-1 است. FCC همچنین اسناد مجوز این گوشی را در پایگاه اینترنتی‌اش منتشر کرده است که تصاویر آن‌ها را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

Moto X4 به صفحه‌نمایش 5.2 اینچی از نوع AMOLED با وضوح تصویر 1080 در 1920 (فول اچ دی) مجهز شده و محافظ Gorilla Glass 3 هم روی آن را پوشانده است. این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 630 با CPU 8 هسته‌ای قدرت می‌گیرد و پردازنده گرافیکی‌اش هم Adreno 508 است. رم LPDDR4X گوشی مذکور 4 گیگابایت است و 64 گیگابایت هم حافظه داخلی دارد. البته می‌توانید حافظه آن را در صورت تمایل با کارت حافظه جانبی microSD تا 256 گیگابایت ارتقا دهید.

Moto X4 به ماژول دوربین اصلی با لنز دوگانه 12 مگا پیکسلی RGB و مونوکروم در پنل پشت مجهز شده است. وجود این لنزها به معنی توانایی دوربین در ثبت تصاویر سیاه‌وسفید واقعی و تصاویر باکیفیت در نور کم است. تصاویر سلفی هم در این گوشی بسیار مهم هستند و از یک حسگر 16 مگا پیکسلی با زاویه باز برای ثبت آن‌ها استفاده می‌شود. ظرفیت باتری Moto X4 برابر 3000 میلی‌آمپر است و از تکنولوژی شارژ سریع Turbo Charging 25 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی قرار است در سه رنگ آبی، طلایی و مشکی با قیمت 413 دلار معرفی شود. همچنین گفته می‌شود اندروید نوقا سیستم‌عامل پیش‌فرض آن خواهد بود.

اگرچه موتورولا هیچ برنامه‌ای برای برگزاری رویداد در خلال کنفرانس جهانی IFA 2017 ندارد، لنوو قرار است رویدادی در 31 اوت (9 شهریور) برگزار کند. البته نشانه‌ای از گوشی Moto X4 در فهرست موردنظر لنوو دیده نمی‌شود اما ممکن است این کمپانی با معرفی بدون مقدمه گوشی مذکور، همه را غافلگیر کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)