خانهاخبار
قیمت نهایی آیفون 8 مشخص شد

قیمت نهایی آیفون 8 مشخص شد

چیزی به روز معرفی آیفون 8 در تاریخ 21 شهریور باقی نمانده و شایعات به بالاترین حد خود رسیده‌اند. روزنامه نیویورک تایمز در مقاله‌ای مدعی شده است که قیمت این گوشی 999دلار است. البته این مبلغ تنها برای نسخه پایه با حافظه 64 گیگابایتی است و طبعا نسخه‌های 256 و 512 گیگابایتی بسیار گران‌تر خواهند بود.
۱۳۹۶/۶/۴

پیش از معرفی آیفون 7 و 7پلاس، شایعاتی درباره معرفی آیفون سومی با نام 7 پرو نیز شنیده می‌شد. این شایعه تا جایی پیش رفت که کانسپت‌های گرافیکی و حتی فیزیکی از‌ نسخه پرو تولید شد اما به هر دلیلی اتفاق نیفتاد. حالا نوبت به معرفی 7اس و 7اس پلاس رسیده اما ظاهرا یک میهمان ویژه هم در راه است؛ آیفون 8 یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های 2017 است که هنوز حتی رونمایی نشده اما اخبار زیادی درباره آن منتشر می‌شود. این گوشی قرار است برای دهمین سالگرد تولید آیفون‌ها رونمایی شود که در ادامه جزئیاتی از قیمت آن را بررسی می‌کنیم. تا پایان با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

همان‌طور که می‌دانید آیفون 8 یک گجت خاص است و قرار نیست هرسال نسخه‌ای از آن معرفی شود؛ طبق این فرضیه می‌توان حدس زد که قیمت نجومی برای آن در نظر گرفته می‌شود چون تولید آن محدود بوده و طراحی منحصربفردی دارد. روزنامه معتبر نیویورک تایمز ادعا می‌کند که قیمت نسخه پایه آیفون 8 از 999دلار شروع می‌شود. برای مقایسه جالب است بدانید که هم‌اکنون قیمت آیفون 7پلاس 256 گیگابایتی در وب‌سایت رسمی اپل، 969 دلار است که امروز در بازار ایران با قیمت نزدیک به 4 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

با در نظر گرفتن قیمت امروزی 7پلاس و قیمت احتمالی آیفون 8، می‌توان ادعا کرد که برای خرید نسخه 64 گیگابایتی این گوشی (مدل پایه) باید مبلغی بیش از 4 میلیون تومان پرداخت کنید و طبعا نسخه 512 گیگابایتی آن بیش از 5 میلیون تومان ارزش‌گذاری خواهد شد. جالب است بدانید که آیفون 8 در نسخه‌های 64، 256 و 512 گیگابایتی عرضه می‌شود و دیگر خبری از مدل‌های 32 یا 128 گیگابایتی نیست.

image

افزایش روز افزون استقبال کاربران از گوشی‌های هوشمند موجب شده برندها قیمت گوشی‌هایشان را افزایش دهند. به عنوان مثال همان‌طور که می‌دانید اواخر هفته گذشته سامسونگ از گلکسی نوت 8 رونمایی کرد؛ قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی حدودا 950 دلار است که دقیقا 100 دلار از نوت 7 گران‌تر است! این موضوع محدود به برندهای بزرگی نظیر اپل و سامسونگ نمی‌شود بلکه کمپانی وان‌پلاس نیز که به گوشی‌های ارزان‌قیمت شهره است، حدودا 100دلار به قیمت پرچمدارانش افزوده است. آخرین شایعات حاکی از آن است که آیفون 8 در تاریخ 21 شهریور به طور رسمی معرفی می‌شود.

نظر شما درباره آیفون 8 چیست؟ آیا با وجود قیمت 1000دلاری همچنان تمایلی به خرید این گوشی دارید؟ به نظر شما آیفون 8 می‌تواند اخلالی در روند فروش گلکسی نوت 8 ایجاد کند؟ شما از آیفون 8 چه انتظاری دارید؟ در صورتی که اکنون صاحب آیفون 7 یا 7پلاس هستید، آیا تمایلی به تعویض آن با آیفون 8 دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

morteza

۱۳۹۶/۶/۶
mani یعنی چون گوشی نمیتون کاری که میخوایمو بکنه باید راه حل دیگه ای پیدا کنیم وحتی 1درصد هم به فکر خرید گوشیه دیگه ای نباشیم؟؟؟؟
به این میگن ضعف گوشی و این تنها ضعفه ایفون ها نیست

معین

۱۳۹۶/۶/۵
هرچی که باشه حتی اگه اشغال هم باشه من میخرم یک ساله که دارم انتظارشو میکشم

vg

۱۳۹۶/۶/۵
این آمریکاییا هم از کریستف کلمب به این ور هر مرده تو آمریکا خون بهاشو میکشن رو گوشیاشون...اون از پیکسل ها اینم از آیفوناشون ??

mani

۱۳۹۶/۶/۵
هنوز از امکانات و توانایی های گوشی هیچ اطلاعی در دسترس نیست و نمیتونه ارزشیابی کردش
ولی برای یه گوشی لاکچری مبلغ ناچیزیه و اگر بتونه از نظر امکانات و توانایی ها به شخصه قانعم بکنه حتماً خریدارشم♥

mani

۱۳۹۶/۶/۵
درسته نمیشه سیو کرد و دسترسی دقیق به همه مطلب داشت ولی شما در همون تلگرام به سادگی متونید از گوش دادن به آهنگ مورد نظرتون لذت ببرید اونم با کیفیت قابل قبول !
IOS درسته دسترسی زیادی به جزئیات نمیده ولی به واقع کنترل کافی به کاربر برای استفاده دیوایس میده!
دسترسی بی‌مورد و بیش از اندازه مشکلاتی و نقطه ضعفهای خودشو داره، مثل همین کم اوردن اندروئید از IOS