خانهاخبار
باتری گلکسی نوت 8 ساخت سامسونگ SDI و موراتا است

باتری گلکسی نوت 8 ساخت سامسونگ SDI و موراتا است

گلکسی نوت 8 پس از مدت‌ها انتظار رونمایی شد. فبلتی که با توجه به اتفاقات پیش آمده برای نسل قبلی، انتظارات زیادی از آن می‌رود. اما سامسونگ برای تامین باتری این گوشی هوشمند به سراغ کمپانی‌های جدیدی رفته است.
۱۳۹۶/۶/۴

سامسونگ گلکسی نوت 8 در شهر نیویورک رونمایی شد اما اکنون خبری از کمپانی کره‌ای منتشر شده که به باتری‌های این گوشی اشاره دارد. سامسونگ با کمپانی به نام Underwriters Labs’ (به اختصار UL) همکاری کرده تا از آماده بودن باتری‌های گلکسی نوت 8 در زمان مناسب اطمینان حاصل کند. این اطلاعات توسط رئیس کمپانی UL، ساجیو جسیدز تاییده شده است. او تاکید کرده که برای اطمینان از امنیت باتری این فبلت، آزمون‌های مختلفی بر روی آن انجام گرفته است.

احتمالا بسیاری از شما به یاد دارید که سامسونگ به دلیل مشکلات به وجود آمده برای باتری گلکسی نوت 7، تست‌های 8 مرحله‌ای را برای اطمینان از امنیت باتری گلکسی نوت 8 معرفی کرد تا از وجود هرگونه ایراد پیشگیری کند. اگر فراموش کرده‌اید، باید اشاره کنیم که سال گذشته مجبور شد فروش نوت 7 را دو مرتبه متوقف کند و زمانی که از ناایمن بودن آن، اطمینا پیدا کرد، به کلی فروش آن را متوقف کرد و موجودی بازار و گوشی‌های موجود در دست کاربران را هم جمع آوری کرد. اما نگرانی‌ها پیرامون گلکسی نوت 8 هم وجود داشت اما سامسونگ در مراسم معرفی آن، سامسونگ اشتباه خود را درباره نوت 7 پذیرفت و گفت که از اتفاقات پیش آمده برای این گوشی درس گرفته است. یکی از رویکردهای سامسونگ در این زمینه، عوض کردن تامین کنندگان باتری بود که این بار به جای همکاری با ATL، تامین باتری‌های گلکسی نوت 8 را به سامسونگ SDI و Murata سپرده است.

image

گلکسی نوت 8 همان چیزی است که همگی انتظارش را داشتیم. این فبلت حتی از گلکسی S8 و S8 پلاس هم قدرتمندتر است چراکه 6 گیگابایت رم دارد. همچنین نوت 8 در مقایسه با دو گوشی یاد شده، یک قلم S Pen دارد که کارایی‌های زیادی برای کاربر خواهد داشت. گلکسی نوت 8 با دو پردازنده متفاوت عرضه می‌شود، یکی اگزینوس 8895 که پردازنده خانگی سامسونگ است و دیگری هم اسنپدراگون 835. نمایشگر آن از نوع Super AMOLED و با نام Infinity (بی نهایت) است و رزولوشن QHD+ را عرضه می‌کند که از این جهت، بی شباهت به گلکسی S8 نیست. همچنین نوت 8 نخستین گوشی ساخت کمپانی کره‌ای است که از دوربین دوگانه بهره می‌برد که هر دو لنز آن به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده‌اند. برای مشاهده همه مقالات رتبط با این گوشی به این لینک مراجعه نمایید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)