خانهاخبار
بازی Monument Valley 2 آماده پیش ثبت نام در گوگل پلی

بازی Monument Valley 2 آماده پیش ثبت نام در گوگل پلی

دنباله یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سال 2014 و شاید تاریخ بازی‌های موبایل، Monument Valley دو ماه پیش برای iOS منتشر شد و طبق وعده سازندگان دیروز برای پیش ثبت نام در گوگل‌پلی قرار گرفت. در ادامه با جی اس ام و اطلاعات بیشتر همراه باشید.
۱۳۹۶/۶/۴

نسخه ابتدایی Monument Valley در سال 2014 عرضه شد و از آن زمان تا کنون به‌عنوان معیاری برای سایر بازی‌ها قرار گرفته. گرافیک خیره کننده و اتمسفر و فضا سازی‌ها همه و همه در نوع خود زیبا و بدیع بودند. با تمام زیبایی و محبوبیت اما Monument Valley بی‌نقص نبود، بازی حداکثر 1.5 ساعت به‌طول می‌انجامید و هرگز حس یک بازی کامل را به بازیکن منتقل نمی‌کرد.

در نسخه دوم بازی همچنان یک پازل با دوربینی ایزومتریک است، اما شیوه روایت داستان و صد البته داستان کلی دستخوش تغییر شده. این‌بار تنها کنترل یک شخصیت را در اختیار ندارید و در نقش یک مادر و فرزند بازی می‌کنید. Ustwo استودیو سازنده بازی با پیشرفت فرمول کلی و افزایش جذابیت‌ها در نسخه جدید باز هم موفق بوده.

image

کاربران اندروید می‌توانند بازی را در گوگل پلی پیش ثبت‌نام کنند، به این معنا که پس از انتشار بازی به وسیله پوش نوتیفیکیشن از عرضه بازی مطلع خواهند شد. در حال حاضر تاریخ دقیق برای عرضه بازی اعلام نشده، اما با توجه به قرارگیری در گوگل پلی نمی‌تواند خیلی دور باشد. با کلیک براین لینک می‌توانید پیش ثبت‌نام کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Amir

۱۳۹۶/۶/۴
چجوریه من دو ماه رو گوشیم دارمش