خانهاخبار
هدفون‌های جدید گوگل مجهز به دستیار گوگل اسیستنت

هدفون‌های جدید گوگل مجهز به دستیار گوگل اسیستنت

شواهد و قرائن حاکی از آن است که گوگل در حال کار بر روی هدفون‌های جدید خود موسوم به «Bisto» است؛ هدفون‌هایی که از قرار معلوم به دستیار هوشمند گوگل یعنی «گوگل اسیستنت» مجهز خواهد بود.
۱۳۹۶/۶/۴

مطابق اطلاعات استخراج شده از حلاجی کدهای APK آخرین نسخه اپلیکیشن گوگل (نسخه 7.10) مشخص شده که نام «Bisto» که پیش‌تر روی نسخه 7 اپلیکیشن گوگل یافت شده بود، احتمالا اشاره به هدفونی دارد که قرار است مجهز به دستیار دیجیتالی گوگل موسوم به گوگل اسیستنت (Google Assistant) باشد. عباراتی که هنگام تجزیه کدها به دست آمده، این ظن را تقویت می‌کنند. در بخشی از این عبارات آمده:

هدفون شما مجهز به گوگل اسیستنت است. از او سوال بپرسید و بخواهید که کارهای مدنظرتان را برایتان انجام دهد. اسیستنت، گوگل شخصی شماست و همیشه آماده است که به شما کمک کند.

image

کاربران قادر خواهند بود که پاسخ پرسش‌ها و همچنین نوتیفیکیشن‌های خود را از طریق هدفون بشنوند و هم‌زمان، به نوتیفیکیشن‌ها به طور شفاهی پاسخ بدهند. احتمالا یک دکمه برای فعال‌سازی گوگل اسیستنت و دکمه‌ای دیگر به نام «دکمه بالا» در این هدفون تعبیه شده است. یکی دیگر از عبارات کشف شده در لای و لوی کدهای اپلیکیشن گوگل از این قرار است:

برای شنیدن آن، دکمه گوگل اسیستنت را فشار دهید. برای شنیدن آن، دکمه «بالا» را فشرده و نگه دارید.

دیگر عبارات به دست آمده به فرآیند تنظیم و راه‌اندازی هدفون اشاره دارند. از جمله: «هدفون شما برای چند لحظه در دسترس نخواهد بود»، «هدفون خود را ریست کنید»، «برای عیب‌یابی به بخش هلپ سنتر سر بزنید»، «هدفون نمی‌تواند آپدیت شود»، «فریمور بیستو در حال به‌روزرسانی فیچرهای جدید است»، «هدفون شما آپدیت شده و آماده استفاده است».

انتظار داریم که این هدفون‌های مجهز به گوگل اسیستنت موسوم به بیستو «Bisto» هم‌زمان با رونمایی از گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل XL 2 در سپتامبر یا اکتبر آینده (مقارن با شهریور یا مهرماه سال جاری) معرفی شوند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)