خانهاخبار
احتمال معرفی نسل تازه گوشی‌های پیکسل در 13 مهر

احتمال معرفی نسل تازه گوشی‌های پیکسل در 13 مهر

امروز شایعه جدیدی درباره تاریخ معرفی نسل تازه گوشی‌های Pixel منتشر شده است. طبق این خبر تازه 2 Pixel و Pixel XL 2 احتمالا 5 اکتبر معرفی خواهند شد.
۱۳۹۶/۶/۳

پس از انتشار گسترده تصاویر رندر شده متعدد از دو گوشی Pixel 2 و Pixel XL 2، خبر تازه‌ای درباره تاریخ نهایی معرفی این دو گوشی امروز منتشر شده است. ایوان بلس، فاش کننده معروف، در حساب توییترش اعلام کرد کمپانی گوگل قصد دارد نسل تازه گوشی‌های Pixel را در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) رسما معرفی کند. بلاس همچنین گفت که این دو گوشی احتمالا به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 836، که هنوز رسما معرفی نشده است، مجهز می‌شوند. اغلب گوشی‌های پرچم‌دار موجود در بازار در حال حاضر از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت می‌گیرند و انتظار می‌رود که اسنپ‎دراگون 836 نسبت به آن کمی ارتقا یافته و قدرتمندتر باشد.

image

جالب است بدانید دو گوشی Pixel و Pixel XL سال گذشته در روز 4 اکتبر رسما معرفی شدند؛ پس مراسم رونمایی خانواده جدید Pixel قرار است 1 سال و 1 روز بعدازآن برگزار شود.

احتمالا می‌دانید که کمپانی HTC قرار است گوشی 5 اینچی Pixel 2 را بسازد و ال‌جی هم عهده‌دار ساخت گوشی 6 اینچی Pixel XL 2 شود. همین موضوع هم تا حدودی تفاوت ظاهری جزئی این دو گوشی را توجیه می‌کند. انتظار می‌رود که Pixel XL 2 تقریبا بدون حاشیه طراحی شود اما در Pixel 2 شاهد حاشیه‌های بالا و پایین صفحه باشیم.

دو گوشی Pixel 2 و Pixel XL 2 احتمالا اولین گوشی‌های هوشمند اندرویدی با سیستم‌عامل پیش‌فرض اوریو خواهند بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ba

۱۳۹۶/۶/۳
عالیه منتظرم حتما میگیرمش