خانهاخبار
همه نسخه‌های V30 احتمالا به DAC چهارتایی مجهز می‌شوند

همه نسخه‌های V30 احتمالا به DAC چهارتایی مجهز می‌شوند

کمتر از ده روز دیگر به معرفی رسمی V30، پرچم‌دار بعدی ال‌جی، از سری V باقی مانده است. امروز اخبار جالبی درباره این گوشی منتشر شده است که ادعا می‌کند همه نسخه‌های آن به DAC چهارتایی مجهز می‌شوند.
۱۳۹۶/۶/۳

ایوان بلس، فاش کننده معروف، امروز در حساب کاربری توییترش اعلام کرد که همه نسخه‌های LG V30 به DAC چهارتایی مجهز می‌شوند. همان‌طور که می‌دانید، کمپانی ال‌جی اوایل امسال گوشی پرچم‌دار G6 را معرفی و عرضه کرد. نسخه آسیایی این گوشی به DAC مجهز شده است درحالی‌که نسخه مخصوص اروپا و آمریکا از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کنند. حالا به نظر می‌رسد که ال‌جی قصد دارد این محدودیت را در مورد V30، پرچم‌دار بعدی‌اش، رفع کند. از طرفی، نسخه آمریکایی G6 به شارژر بی‌سیم مجهز شده است که در نسخه‌های اروپایی و آسیایی آن دیده نمی‌شود. ایوان بلس هم هیچ اطلاعاتی درباره احتمال وجود این ویژگی در همه نسخه‌های V30 منتشر نکرده و هنوز نمی‌دانیم که کمپانی ال‌جی برای آنچه تمهیدی اندیشیده است.

image

البته تابه‌حال اخبار و شایعه‌های متعددی درباره V30 منتشر شده و اطلاعات خوبی هم درباره آن به دستمان رسیده است. همچنین کمپانی ال‌جی برخی مشخصات و اطلاعات اصلی این گوشی را در کنار دعوت‌نامه رویداد رسمی معرفی آن منتشر کرده است. این گوشی قرار است روز 31 اوت (10 شهریور) تنها یک روز پیش از برگزاری کنفرانس IFA 2017 در برلین معرفی شود. ال‌جی همچنین تأیید کرده است که این گوشی به صفحه‌نمایش 6 اینچی فول ویژن از نوع P-OLED با نسبت نمایش 18:9 (مشابه G6) مجهز می‌شود. انتظار می‌رود که V30 از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 835 با CPU 8 هسته‌ای قدرت بگیرد و صفحه‌نمایش ثانویه آن هم حذف شود. شایعه‌های بسیاری درباره احتمال حذف این صفحه‌نمایش ثانویه تابه‌حال منتشر شده است و اغلب آن‌ها معتقدند که ال‌جی احتمالا از پنل OLED در این گوشی بهره می‌برد تا صفحه‌نمایش Always On را جایگزین صفحه‌نمایش ثانویه کند.

انتظار می‌رود که مقدار رم این گوشی 6 گیگابایت باشد و ال‌جی آن را در چند نسخه با مقدار حافظه داخلی مختلف معرفی کند. V30 به دوربین اصلی با لنز دوگانه و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا مجهز می‌شود. اگر تصاویر لو رفته اخیر این گوشی واقعی باشند، ممکن است V30 بیش از آنچه انتظارش داریم به Galaxy S8 شبیه باشد. حاشیه‌های صفحه در این تصاویر در کمترین اندازه ممکن دیده می‌شوند و همین موضوع باعث شده است نمای روبروی V30 شبیه به Galaxy S8 به نظر برسد. حتی ممکن است که کناره‌های صفحه‌نمایش این گوشی هم کمی خمیده طراحی شود. V30 همچنین به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز شده و احتمالا در مقابل نفوذ آب و گردوغبار هم مقاوم است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ramin

۱۳۹۶/۶/۴
سلام این واقعا همین شکلی هست اگه باشه خیلی طوفانه که؟

i.m

۱۳۹۶/۶/۳
یه خورده شبیه گوشی های جدید سامسونگ نیست؟؟؟!