خانهاخبار
رندرهای جدید Xperia XZ1 را در رنگ صورتی ببینید

رندرهای جدید Xperia XZ1 را در رنگ صورتی ببینید

سونی قرار است هفته آینده با معرفی سه گوشی تازه دوباره به صدر خبرها بازگردد. Xperia XZ1 پرچم‌دار تازه این سازنده است که تصاویر رندر شده تازه آن شب گذشته منتشر شد.
۱۳۹۶/۶/۳

اخبار مربوط به معرفی رسمی Galaxy Note 8 و رویداد Unpacked سامسونگ یک شبانه‌روز کامل است که همه فضای وب را به تسخیر خودش درآورده است و طبیعی است که اخبار سایر گوشی‌ها در حاشیه قرار گرفته باشند؛ اما امروز تصاویر رندر شده تازه‌ای منتشر شده و پرچم‌دار آینده سونی را در رنگ‌هایی بی‌نظیر به نمایش گذاشته است.

سونی قرار است به‌زودی سه گوشی هوشمند تازه را رسما معرفی کند. Xperia XZ1 یکی از این سه دستگاه است که با توجه به مشخصات فنی لو رفته‌اش حدس می‌زنیم پرچم‌دار اصلی سونی در میان این سه‌گانه باشد. پیش‌ازاین هم تصاویر رندر شده CAD گوشی مذکور منتشر شده بود اما این تصاویر تازه رنگ و بوی واقعی‌تری دارند.

رولاند کوانت، فاش کننده معروف، شب گذشته تصاویر موسوم به Xperia XZ1 را منتشر و اعلام کرد که منبع آن‌ها صفحه اصلی محصول در وب‌سایت آمازون است. آمازون هم این صفحه را بلافاصله پس از انتشار گسترده خبر، از دسترس خارج کرد. البته صفحه مورد نظر باز هم در دسترس قرار گرفت و موفق شدیم به تصاویر درون آن نگاهی بیندازیم. تصاویر رندر شده و کانسپت Xperia XZ1 را پیش‌تر به رنگ مشکی دیده بودیم اما در این تصاویر شاهد رنگ تازه و زیبای صورتی هستیم.

همان‌طور که در این تصاویر شاهد هستیم، سونی بازهم از طراحی کلاسیک OmniBalance در ساخت پرچم‌دار تازه‌اش بهره برده است اما چینش حسگرهای پنل پشت با آنچه قبلا در XZ Premium دیدیم، متفاوت دیده می‌شود. حسگرهای این گوشی تازه به‌صورت افقی چینش شده‌اند و در امتداد دوربین اصلی قرار گرفته‌اند.

گوشی Xperia XZ1 احتمالا پنجشنبه هفته آینده 31 اوت (10 شهریور) رسما معرفی می‌شود. حدس می‌زنیم که سونی همچنین از Xperia XZ1 Compact، نسخه کوچک‌تر این پرچم‌دار و گوشی میان رده Xperia X1 هم در این مراسم رونمایی می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

علی

۱۳۹۶/۶/۵
سلام
طراحی گوشی های سونی را به علل مختلف و بیشتر به خاطر مستطیل چشم نوازش دوست دارم. عده ای از دوستان به حاشیه دار بودن گوشی های این شرکت ایراد می گیرند. اما نکته اینجاست که بی حاشیه بودن در کارکرد دستگاه و تعامل آن با کاربر تاثیر تعیین کننده ای ندارد. یکی از وجوه تمایز شرکتهای صاحب سبک جهان همین است که الزاما و به هر قیمتی از روندهای رایج بازار پیروی نمی کنند.

Mahdi

۱۳۹۶/۶/۴
سلطان بی رقیب حاشیه

ali

۱۳۹۶/۶/۳
بازم که حاشیه اش زیاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!! این طراح گوشی های سونی کجا زندگی میکنه؟؟
خسته شدیم بابا.....

محمد

۱۳۹۶/۶/۳
گوشیهای شبیه آجُر. دارای حاشیه های عریض که عملا قسمت زیادی پِرتی ایجاد میکنه.سونی برای موفقیت دربازار باید یه خونه تکونی اساسی بکنه

محمد معین

۱۳۹۶/۶/۳
دیگه حوصله سر بر شده یه ابتکار تو طراحی نداره