خانهاخبار
iPhone 7s اپل به بلندگوی قدرت‎مندتری مجهز خواهد بود

iPhone 7s اپل به بلندگوی قدرت‎مندتری مجهز خواهد بود

براساس تصاویر تازه منتشر شده به‌نظر می‌رسد آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس اپل خروجی صدای بهتری در مقایسه با آیفون‌های 2016 خواهند داشت.
۱۳۹۶/۶/۳

آیفون 8 به همراه دو گوشی ارزان‌قیمت‌تر آیفون 7s و آیفون 7s Plus در رویداد خبری اپل در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد. با اینکه آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس مانند آیفون 8 تغییرات چشمگیری نخواهند داشت، تصاویر جدید از چین به تغییرات صورت گرفته در آیفون 7 اس اشاره می‎کند که باعث خواهد شد این مدل، خروجی صدای بهتری در مقایسه با نسل قبل یعنی آیفون 7 داشته باشد.

این تصاویر تازه منتشر شده از چین پنل جلوی گوشی آیفون 7s اپل را به نمایش می‎گذارد. با توجه به ادعای فاش‌ کننده تصاویر، آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس از نظر مقاومت در برابر نفوذ آب تغییرات چندانی نسبت به نسل قبل نخواهد داشت؛ البته، شاید آیفون 8 با بدنه مقاوم‌‏تری ارائه شود زیرا در حال‌حاضر، تنها پنل جلوی آیفون 7 اس به‌دست آمده است.

image

با وجود حفظ طراحی نسل قبل در آیفون 7اس بزرگ‌ترین تغییری که در تصاویر جدید جلب‌‏توجه می‏‌کند مربوط به کانال صدا در حاشیه بالای نمایشگر است. به‌نظر می‌رسد بلندگوی درنظر گرفته شده برای خروجی صدای مخاطب در آیفون 7 اس، فضای بیشتری از لبه‌ بالای نمایشگر را به خود اختصاص خواهد داد؛ تنها کافی است تصویر فاش شده را با اطلاعات ارائه شده توسط iFixit، مقایسه کنید.

البته صحت این تصاویر مشخص نشده است؛ به همین جهت، شاید تصاویر به‌دست آمده صحت نداشته باشد یا حتی به طور اشتباه، چنین برداشتی داریم. با این‏‌حال، عرضه آیفون 7 اس با صدای بهتر در مقایسه با نسل قبل می‌تواند خریداران برای انتخاب آیفون‌های جدید اپل مجاب کند زیرا آیفون‌های سری «s» با تغییرات چشمگیری مانند آیفون 8 عرضه نمی‌شود و تغییرات جزئی مانند بهبود خروجی صدا، بدنه شیشه‌ای و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، خرید گوشی‌های سری 7s را منطقی جلوه می‌‏دهد.

image

همان‎طور که گفته شد، هیچ تغییر چشمگیری در پنل جلوی گوشی آیفون 7 اس در مقایسه با آیفون 7 به چشم نمی‎خورد؛ حسگر اثرانگشت در حاشیه پایین نمایشگر جای خواهد گرفت و شاید، آیفون 7 اس و آیفون 7  اس پلاستنها مدل‌ها از آیفون‌های 2017 اپل باشد که با سنسور Touch ID عرضه می‌شود.

 همان‌طور که احتمالاً اطلاع دارید، آیفون 8 به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز خواهد بود و گفته می‌‏شود اپل، این سیستم احراز هویت را به منظور آنلاک شدن آیفون پرچم‏دار جدید خود یا تأیید پرداخت‌‏های موبایلی با حسگر اثرانگشت TouchID جایگزین می‌کند. گوشی‌های جدید اپل به تراشه A11 مجهز خواهد بود و مدل «پلاس» به همراه آیفون 8، تنها آیفون‌های امسال این سازنده است که با سه گیگابایت حافظه رم عرضه می‏شود؛ مدل دیگر یعنی آیفون 7s با دو گیگابایت رم معرفی می‌‏شود.

 علاوه‏ براین اعلام شده است آیفون‌های 7s اپل مانند آیفون‌های سال گذشته با نمایشگر 4.7 اینچی و 5.5 اینچی LCD در دسترس قرار خواهد گرفت. براساس اطلاعات ارائه شده، آیفون 7s و آیفون 7s Plus با قیمتی نزدیک به نسل قبل عرضه خواهد شد؛ گمان می‌رود فروش گوشی‌های جدید اپل از 22 سپتامبر (31 شهریور) آغاز شود. شرکت اپل، هر سه مدل را هفت روز قبل در 24 شهریور، پیش‌فروش خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

human

۱۳۹۶/۶/۳
ببخشید بدنه ی شیشه ای پیشرفت حساب میشه یا پس رفت؟؟ آخه ایفون با بدنه ی آلومینیومی خیلی لذت بخش و عالی و بدنش از سایر گوشی ها با بدنه ی شیشه ای بهتر و لوکس تر بوده.

محمد

۱۳۹۶/۶/۳
اَپل بازهم تعداد زیادی اپلیکیشن فارسی رو از فروشگاهش حذف کردوعملا داره کاربرای ایرانی رو از لیست مشتریهاش حذف میکنه.امّا جالبه که کاربرای ایرانی درجواب این بی احترامی اَپل در دوران مثلاًپَسابرجام اصرار زیادی به پیگیری وخریدمحصولات این شرکت دارن.دیگه وقتشه با اقدام متقابل به اَپل بفهونید که بااین حرکات زشت یکی از بزرگترین بازارهای فروش محصولاتش رو از دست میده.تحریم جواب تحریم

مهمان

۱۳۹۶/۶/۳
واقعا تغییر بزرگیه.به اپل فنها و همه اونایی که برای خرید این نسخه آیفون از شب دم در نمایندگیها میخوابند و صف میکشن تبریک میگم.
فکر کنید از 67 دسی بل صدای بلندگو افزایش پیدا کنه به مثلا 70دسی بل. مگه کم چیزیه. این هم نوآوری محسوب میشه و هم ارزش گذاشتن به مشتریهایی که منتظر تغییرات در نسخه جدید گوشی هستند.
البته میان نسخه های مختلف سامسونگ هم تقریبا همین داستان وجود داره و اگه دقت کنیم اکثر کمپانیها. اون ماها هستیم که داریم بازی میخوریم و پول بی زبونمون رو به پای این شرکتا میریزیم.

سینا

۱۳۹۶/۶/۳
7S نه S7