خانهاخبار
اطلاعات جدید از حافظه داخلی و رم آیفون‌های 2017

اطلاعات جدید از حافظه داخلی و رم آیفون‌های 2017

کمتر از یک ماه تا معرفی آیفون‌های ۷ اس، ۷ اس پلاس و آیفون ۸ باقی مانده و همچنان اطلاعات و شایعات جدیدتری درباره این گوشی‌ها منتشر می‌شود؛ این بار نوبت به بخش حافظه داخلی و رم آیفون‌های جدید رسیده است.
۱۳۹۶/۶/۴

روزهای گذشته اعلام شد که هر سه مدل آیفون‌های امسال در ۱۲ سپتامبر و به همراه نسل سوم اپل واچ معرفی خواهند شد. طبق این گزارش، پیش خرید این سه گوشی از ۱۵ سپتامبر آغاز می‌شود و زمان عرضه آن‌ها ۲۲ سپتامبر است. همچنین عنوان شد که نسل سوم اپل واچ از LTE Radio،‌ سیم کارت الکترونیکی و قابلیت مکالمه پشتیبانی خواهد کرد.

image

در شایعه دیگری که دیروز اعلام شد، آیفون ۸ به طور استاندارد با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت تولید می‌شود و دو نسخه ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت به ترتیب ظرفیت‌های بعدی این گوشی را تشکیل می‌دهند. نیویورک تایمز نیز اعلام کرده است که نسخ ۶۴ گیگابایت آیفون ۸ با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد و البته تمام شایعات پیشن هم قیمتی در حدود ۱۰۰۰ دلار را نوید می‌داد.

ادعا شده که آیفون ۸ از ماژول حافظه فلش NAND با ظرفیت ۶۴ گیگابایتی ساخت SanDisk بهره می‌برد. گفته می‌شود که SanDisk تولید بخشی از ماژول‌های ۲۵۶ گیگابایتی را برعهده دارد و مابقی تولید آن بر عهده توشیباست. تولید حافظه ۵‍۱۲ گیگابایتی نیز بر عهده سامسونگ و SK Hynix است.

حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی آیفون ۸ که ساخت SanDisk است

بخش دیگر شایعات روز گذشته به حافظه رم این دستگاه‌ها مربوط است. طبق اعلام مین چی کو، تحلیل‌گر KGI Securities، مدل‌های آیفون ۷ اس پلاس و آیفون به رم ۳ گیگابایتی مجهز می‌شوند و آیفون ۷ اس از رم ۲ گیگابایتی استفاده می‌کند. به علاوه، کو اعلام کرد که سرعت انتقال رم هر سه دستگاه ۱۰ درصد نسبت به آیفون ۷ افزایش پیدا کرده و این افزایش سرعت به دلیل پشتیبانی از واقعیت افزوده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)