خانهاخبار
ساعت هوشمند Gear S4 سامسونگ 8 شهریور معرفی می‌شود

ساعت هوشمند Gear S4 سامسونگ 8 شهریور معرفی می‌شود

سامسونگ قرار است هفته آینده ساعت هوشمند Gear S4 را رسما معرفی کند. فعلا اطلاعاتی از مشخصات فنی آن منتشر نشده و تنها تاریخ رونمایی مشخص شده است، اما حدس می‌زنیم که از طراحی ظاهری مشابه با نسل قبلی بهره ببرد.
۱۳۹۶/۶/۲

دی جی کو، مدیر بخش موبایل سامسونگ، اعلام کرد که این کمپانی قرار است تازه‌ترین نسخه ساعت هوشمند Gear S را هفته آینده در تاریخ 30 اوت (8 شهریور) در خلال کنفرانس جهانی IFA 2017 برلین معرفی کند.

مراسم رونمایی از این گجت تازه، که احتمالا Gear S4 نام دارد، حدودا یک یا دو هفته پیش از زمان تقریبی معرفی نسل تازه اپل واچ (اوایل سپتامبر) برگزار می‌شود. متاسفانه مدیر بخش موبایل سامسونگ به هیچ جزئیاتی درباره ساعت مذکور اشاره نکرده است و فعلا مجبوریم به حدسیات و شایعه‌های قبلی بپردازیم.

image

سامسونگ سال گذشته ساعت هوشمند Gear S3 را در اواخر ماه اوت و با قیمت 350 دلار معرفی کرد اما عرضه آن از ماه اکتبر آغاز شد. امسال هم رویداد معرفی نسل تازه این ساعت در همان بازه تقریبی برگزار می‌شود و حدس می‌زنیم که در ماه اکتبر وارد بازار شود.

شایعه شده بود که سامسونگ و سایر سازندگان در تلاش هستند ساعت‌های هوشمندشان را به چند قابلیت سلامتی دیگر هم مجهز کنند تا این محصول نهایی به نوعی ساعت هوشمند سلامتی تبدیل شود. از طرفی، این کمپانی روز گذشته نسل تازه دستبندهای هوشمندش را به نام Gear Fit 2 Pro رسما معرفی کرد. این دستبند هوشمند تازه با عملکردی مشابه اپل واچ سری 2، فعالیت شما را در حین شنا هم کنترل می‌کند و ضدآب است.

Gear S4 چندی پیش مجوز FCC دریافت کرد و تصاویری هم از آن منتشر شد. در این تصاویر شاهد یک ساعت هوشمند با شمایلی شبیه به Gear S3 بودیم. ممکن است سامسونگ همین طراحی ظاهری را برای سری Gear S حفظ کرده و تنها برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری را به آن اضافه کند. انتظار می‌رود که Gear S4 به صفحه‌نمایش Super AMOLED مجهز شود و از بلوتوث نسخه 4.2، GPS، GLONASS و Wi-Fi 802.11 b/g/n و شبکه ارتباطی LTE مجزا پشتیبانی کند.  

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)