خانهاخبار
دستبند هوشمند Gear Fit 2 Pro رسما معرفی شد

دستبند هوشمند Gear Fit 2 Pro رسما معرفی شد

معرفی رسمی دستبند گیر فیت 2 پرو در سایه رونمایی از Galaxy Note 8 انجام شد و صفحه مشخصات آن به همراه چند تصویر از امروز در وب‌سایت رسمی سامسونگ، قابل‌مشاهده است.
۱۳۹۶/۶/۱

روز موعود فرا رسید و سامسونگ سرانجام Galaxy Note 8، فبلت پرچم‌دار تازه‌اش، را رسما معرفی کرد. این غول تکنولوژی همچنین در کنار گوشی مذکور از دستبند سلامت Gear Fit 2 Pro هم پرده برداشت.

درواقع معرفی این دستبند تازه بدون سروصدا انجام شد و صفحه رسمی‌اش در وب‌سایت سامسونگ، تنها چند ساعت مانده به برگزاری رویداد Unpacked در دسترس قرار گرفت.

بنرهای تبلیغاتی Gear Fit 2 Pro در حال حاضر روی صفحه اصلی وب‌سایت رسمی سامسونگ در کشورهای مالزی و اسپانیا دیده می‌شوند اما این سازنده هنوز دستبند مذکور را به‌صورت عمومی معرفی نکرده است.

دستبند هوشمند Gear Fit 2 Pro نسبت به نسخه Gear Fit 2 چندان تغییر نکرده است و طراحی ظاهری‌شان به‌جز بند تازه، کاملا یکسان به نظر می‌رسد. تغییرات فنی و داخلی نسخه Pro جزئی هستند اما بااین‌حال حدس می‌زنیم که مورد استقبال کاربران قرار گیرد.

یکی از این ویژگی‌ها، مقاومت در برابر فشار تا 5 اتمسفر است و به این معنیست که Gear Fit 2 Pro می‌تواند تا عمق 50 متر در مقابل نفوذ آب مقاومت کند. یک اپلیکیشن شنای Speedo هم روی این دستبند نصب شده است تا ویژگی ضدآب بودنش را تکمیل کند. در اخبار و شایعه‌های قبلی گفته شده بود که Gear Fit 2 Pro از پخش آفلاین موسیقی در اسپاتیفای هم پشتیبانی می‌کند اما اطلاعات این ویژگی در صفحه اصلی و تبلیغات آن دیده نمی‌شود.

دستبند هوشمند سلامت Gear Fit 2 Pro در بسیاری از مشخصات و ویژگی‌ها کاملا شبیه Gear Fit 2 است. این دستبند تازه هم به همان صفحه‌نمایش خمیده AMOLED و باتری 200 میلی‌آمپری مجهز شده است و از سیستم‌عامل تایزن و الگوریتم تشخیص تمرینات بدنی استفاده می‌کند.

هنوز تاریخ عرضه این گجت تازه اعلام نشده است. حالا که سامسونگ تصمیم گرفته Gear Fit 2 Pro را بدون رویداد رسمی معرفی کند، احتمالا قرار است در نمایشگاه IFA 2017 شاهد برنامه ویژه‌تری برای آن باشیم. قیمت نهایی محصول هم در وب‌سایت رسمی سامسونگ دیده نمی‌شود اما اگر شایعه‌های قبلی صحت داشته باشند، Gear Fit 2 Pro حدودا 199 دلار آمریکا قیمت‌گذاری می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)