خانهاخبار
استاتوس‌های رنگی در نسخه جدید واتس اپ اضافه شد

استاتوس‌های رنگی در نسخه جدید واتس اپ اضافه شد

واتس‌اپ در آپدیت جدید خود از ویژگی اشتراک‌گذاری استاتوس‌های مبتنی بر متن با پس‌زمینه‌های رنگی و با امکان ارسال پاسخ به صورت عکس و ویدئو رونمایی کرده است.
۱۳۹۶/۶/۲

شبکه پیام‌رسان واتس‌‌اپ در آخرین نسخه خود قابلیت اشتراک‌گذاری متن‌های رنگی را به صورت استاتوس در اختیار کاربران قرار داده است.

این ویژگی جدید واتس‌اپ به کاربران این امکان را می‌دهد تا دیگر مخاطبین خود را از اتفاقات مهم زندگی خود آگاه کنند و لحظات خود را با آنان به اشتراک بگذارند. به این ترتیب اگر پیشنهادی در مورد تعطیلات دارید یا می‌خواهید دوستان خود را از یک رویداد مطلع کنید، می‌توانید با  Status update همه مخاطبین خود را در جریان بگذارید و با استفاده از فونت‌های مختلف و بک‌گراند‌های رنگی، استاتوس خود را جذاب‌تر کنید. امکان لینک کردن سایت‌های اینترنتی نیز در متن استاتوس وجود دارد.

image

با تغییر تنظیمات واتس اپ خود می‌توانید مشخص کنید که چه کسی استاتوس شما را ببیند. برای این کار از قسمت privacy settings (تنظیمات حریم خصوصی) به my contact (مخاظب‌های من) بروید و سپس از بخش contact expect… (همه مخاطب‌ها به جز...) مشخص کنید چه کسانی استاتوس شما را نبینند یا از بخش only share with… (اشتراک‌گذاری فقط با ...) کسانی که دوست دارید استاتوس‌تان را ببینند تعیین کنید.

image

همچنین می‌توانید افرادی که استاتوس شما را دیده‌اند، مشاهده کنید. برای این کار روی آیکون چشم که در پایین هر استاتوسی قرار گرفته است، ضربه بزنید تا لیستی از دوستان‌تان که استاتوس را مشاهده کرده‌اند برای‌تان نمایان شود. از دیگر قابلیت‌های جدید واتس اپ که بسیار شبیه استوری اینستاگرام است، این است که می‌توانید برای هر استاتوس پیغام بگذارید. برای این کار روی عبارت reply که در پایین قرار گرفته است، ضربه بزنید. پیغام شما می‌تواند متنی یا به صورت عکس، ویدئوی کوتاه یا یک فایل GIF باشد.

این قابلیت هم اکنون برای کاربران iOS و اندرویدی واتس اپ در دسترس است. هم‌چنین کسانی که از نسخه تحت وب واتس اپ استفاده می‌کنند، قادر به مشاهده‌ی آخرین وضعیت استاتوس‌ها خواهند بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)