خانهاخبار
امکان فیلم‌برداری 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه به U11 اضافه شد

امکان فیلم‌برداری 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه به U11 اضافه شد

کمپانی تایوانی HTC قرار است امکان فیلم‌برداری 1080 با سرعت 60 فریم در ثانیه و ارتقای بلوتوث به نسخه 5 را با به‎روزرسانی نرم‌افزاری، میسر کند. در حال حاضر تنها مورد اول امکان‌پذیر شده و نرم‌افزار آن هم در حال انتشار است.
۱۳۹۶/۶/۳
image

به‌روزرسانی نرم‌افزاری تازه‌ای برای گوشی U11، پرچم‌دار HTC، منتشر شد. حجم این به‌روزرسانی 663 مگابایت است و نسخه نرم‌افزار گوشی مذکور را به 1.27.400.9 ارتقا می‌دهد.

کاربران پس از نصب فایل این به‌روزرسانی قادر خواهند بود ویدیوهای 1080 را با سرعت 60 فریم در ثانیه ضبط کنند. کمپانی HTC چندی پیش خبر داد که قصد دارد این ویژگی را به‌زودی در گوشی‌های U11 امکان‌پذیر کند و حالا خوشبختانه به وعده‌اش عمل کرده است. این به‌روزرسانی نرم‌افزاری همچنین برخی از ویژگی‌های سیستمی را بهبود می‌بخشد و بسته امنیتی ماه اوت را هم با خود به همراه دارد.

به نظر می‌رسد که فایل به‌روزرسانی نرم‌افزاری مذکور ابتدا برای کاربران هنگ‌کنگی HTC U11 منتشر شده است. کمپانی HTC در اوایل ماه اوت اعلام کرد که ممکن است انتشار این به‌روزرسانی چندین هفته طول بکشد.

در هنگام دریافت و نصب این به‌روزرسانی حتما خاطرتان باشد که گوشی را کاملا شارژ کنید و به یک شبکه ارتباطی Wi-Fi با سرعت مناسب متصل شوید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

رادین

۱۳۹۶/۶/۸
من کار ندارم کی از چی خوشش میاد یا اینکه کی چی داره
ولی خدایی زشته اینقد به هم و به این غول‌های تکنولوژی توهین میکنین
هنگ فلان
هنگ ....
همه‌ی مشخصات این گوشیا ریخته تو اینترنت
همه‌ی سایتای معتبر هم بررسی میکنن
دیگه اینکه طرف چی میخره، با عقل خودش میخره با جیب خودش میخره و به خودش مربوطه

سعید

۱۳۹۶/۶/۴
تو بنچمارک که وان پلاس 5 اوله تو دوربین هم که نوت8 بهترینه .تو تست مقاومت و باتری هم که هنگی u11 آخر شد چی داره که ازش دفاع میکنی

سعید

۱۳۹۶/۶/۴
هنگ تی سی خیلی عقبی خخخخخخخخخخ

pm_antutu

۱۳۹۶/۶/۴
گوشی های قدیمی اچ تی سی هم این قابلیتو داشتن

سعید

۱۳۹۶/۶/۴
اولین کمپانی که از دور خارج میشه همین هنگ تی سیه