خانهاخبار
میت 10 پرو تنها نسخه از فبلت جدید هوآوی با طراحی بدون حاشیه

میت 10 پرو تنها نسخه از فبلت جدید هوآوی با طراحی بدون حاشیه

به‎تازگی شایعه جدیدی از فبلت Mate 10 به‌دست آمده است که نشان می‌دهد تنها یک مدل از گوشی پرچم‏‌دار جدید هوآوی با نمایشگر بدون حاشیه عرضه خواهد شد. مدل دیگر با طراحی نزدیک به نسل قبل و یک حسگر اثرانگشت در پایین نمایشگر ارائه می‎شود.
۱۳۹۶/۶/۲

یکی از محبوب‌ترین محصولات هوآوی، فبلت پرچم‌دار میت 9 است که با طراحی جذاب و مشخصات‌‌فنی مناسب عرضه شد. به همین جهت، بسیاری منتظر عرضه نسل جدید آن یعنی میت 10 هستند که مدتی پیش با انتشار یک ویدیوی رسمی قابلیت‌های تصویربرداری آن به نمایش گذاشته شد.

میت 9 در چهار مدل مختلف عرضه شد؛ مدل استاندارد، میت 9 پرو، میت 9 پورش دیزاین و میت 9 لایت. به همین جهت، بسیاری مایل هستند که بدانند آیا میت 10 نیز در چندین مدل مختلف معرفی و عرضه خواهد شد؟ یک شایعه جدید، به این پرسش پاسخ می‎دهد.

image

براساس اطلاعات به‌دست آمده از چین، شرکت هوآوی دو مدل مختلف از میت 10 را عرضه خواهد کرد؛ میت 10 استاندارد و میت 10 پرو. مدل دوم یعنی میت 10 پرو، مشخصات‌ سخت‌افزاری مانند میت 10 دارد و با نمایشگر بدون حاشیه همراه شده است. میت 10 نیز با طراحی نزدیک به گوشی‌های هوشمند دیگر راهی بازار خواهد شد.

به عبارت دیگر Mate 10 Pro تنها گوشی بدون حاشیه از سری «میت 10» است و مدل‌های دیگر هم‌چنان حاشیه زیادی خواهند داشت. با توجه به حذف حاشیه‌های اضافی از میت 10 پرو، گمان می‌رود حسگر اثرانگشت در این مدل به بدنه پشتی منتقل خواهد شد و میت 10 با حسگر اثرانگشت در پایین صفحه‌نمایش مانند هوآوی پی 10 عرضه می‌شود.

اگر شایعات پیشین را پیرامون میت 10 مدنظر قرار دهیم، پرچم‌دار جدید هوآوی با نمایشگر 6.1 اینچی عرضه خواهد شد که پنل صفحه‎نمایش توسط ژاپن دیسپلی تأمین می‌شود. میت 10 لایت نیز به نمایشگر 5.8 اینچی مجهز خواهد بود.

با توجه به شایعه جدید که از عرضه میت 10 در دو نسخه «استاندارد» و «پرو» نام برده است و مقایسه با آن گمانه‌زنی‎های قبلی مبنی بر عرضه میت 10 لایت و میت 10 استاندارد، هنوز مشخص نیست که چندین مدل مختلف از میت 10 آماده خواهد شد. شاید میت 10 لایت همان نسخه استاندارد فبلت جدید هوآوی باشد که با نمایشگر 5.8 اینچی در دسترس قرار خواهد گرفت و مدل بدون حاشیه یعنی میت 10 پرو به نمایشگر 6.1 اینچی مجهز خواهد بود.

هوآوی برای صفحه‌نمایش بدون حاشیه فبلت جدیدش، نام EntireView را انتخاب کرده است و چیپ‌ست Kirin 970، قدرت پردازشی میت 10 را تأمین می‌کند. هوآوی از فبلت میت 10 به صورت رسمی، 24 مهر رونمایی خواهد کرد و در رابطه با قیمت آن، پیش‌تر اعلام شده بود میت 10 با قیمت احتمالی 1110 دلار و میت 10 لایت با قیمت 555 دلار عرضه می‏‌شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

یونس

۱۳۹۶/۷/۲
ب کوری چشم دشمنانش هواوی هروز پیشرفت میکنه
میت10بسیار بهتر و سرترز
نوت8اشغال و بدریخت
همینطور بسیار بهترز اپل با اون سیب کرمو و گندیدش.
میت سالاره

omid

۱۳۹۶/۶/۴
شما نظر نده پی 10 پلاس رم6 اس8 هست4که همین خیلی تفاوته
.
.
.
پی10 پلاس هم در ضمینه اثر انگشت برتر بود هم در ضمینه ی سرعت بعدم شما مشکل های اس8 رو گفتی ؟؟؟نه
.
مشکل خط قرمز صفحه نمایش
مشکل نشناختن اثر انگشت مشکل باز نکردن برنامه ها مشکل داغ کردن و....
.
.
درضمن میت10 هنوز قیمت قطعی براش نیومده وهنوز مشخصاتشو ندیدیم پس بازم نباید زود قضاوت کرد
.
.
نوت 8 خیلی گرونه درضمن این امکاناتی که گفتی به جزء قلم وشاید صفحه نمایش میت10 هم داره
.
.
واینکه مدیر عامل سامسونگم به جرم کلاه برداری و .. دستگیر شد پس اینقدر از سامسونگ تعریف نکن
.
.
درضمن یادت باشه میر هواوی گیفت میت10 از ایفون8 بهتره دیگه این وسط نوت8 حرفی برای گفتن نداره!!!

Shahrokh

۱۳۹۶/۶/۲
من نميدونم هواوي روي چه حسابي اين قيمتها رو ميده در مقابل بقيه برندها هيچ ارزش خريدي ندارن پرچمدارهاش.شما برين ميت٨ رو با ميت٩ مقايسه كنيد بجز تراشه و دوربين دوگانه هيچ تغير ديگه داشته.اگر سامسونگ نوت٨ رو گرون ميده (ولي بازم خيلي ارزونتر ميت١٠ هست)ميدونيم ويژگي هايي داره كه بقيه اصلا ندارن مثل صفحه نمايش،بهترين دوربين،حسگر ضربان قلب، اسكنر عنبيه چشم، سامسونگ دكس ،قلم Spen،بيكسبي و... ولي شما برين p10plus رو با s8 مقايسه كنين كه تفاوت قيمت خيلي كمي دارن مقايسه كنيد ببين p10plus چقدر ضعيفتر از s8 هست حتي در زمينه پردازنده كه پردازنده پارسال هست و امكاناتاش در حد يك ميانرده هست و چيز اضافي نداره. به نظر حيف پول اگر بدي پرچمدار هواوي بخري.

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۲
هوآوی با میت 9 که واقعا میشه گفت شاهکار کرد و طبیعتن امیدوارم و تقریبی مطمئن که مجدد در بدبینانه ترین حالت مجدد با میت10 شاهکار ارائه خواهد کرد امیدوارم که هوآوی مانند شرکت بالیاقت سامسونگ به وسیله گلکسی note8 من را ناامید نکنه مانند خیلی های دیگر
????
با همه شایستگی غیر قابل انکار شرکت سامسونگ باید گفت با گلکسی note8 حسابی ناامیدم کرد، فکر میکنم در باطری عملکرد خوبی نخواهد داشت با توجه به بزرگ تر بودن صفحه نمایشش نسبت به s8 پلاس اما با این حال پایین آمدن ظرفیت باطری و...
از لحاظ طراحی پشت این فبلت بسیار زشت و محل قرارگیری سنسور اثر انگشت هم بسیار بد هست ، در واقع گلکسی note8 همان s8 پلاس هست که پیشرفته تر شده و موردی خاص و هیجان برانگیز نداره و ...
???
امیدوارم از هم اکنون به بعد تلفن همراه های بسیار بهینه و عالی و حداعقل کم اشکال را ببینم
??
Amen