خانهاخبار
گلکسی نوت 8 با رنگ خاص و بی‌نظیری عرضه می‎شود

گلکسی نوت 8 با رنگ خاص و بی‌نظیری عرضه می‎شود

دیگر چیزی به رونمایی رسمی از Galaxy Note 8 باقی نمانده است و شایعات در اوج خود به سر می‌برند. هر لحظه خبری از مشخصات احتمالی گوشی می‌رسد و ایوان بلس نیز بیکار ننشسته است. او تصویری از گلکسی نوت 8 در رنگی عجیب منتشر کرده است که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت.
۱۳۹۶/۶/۱

پس از اتفاقات تلخی که فبلت رویایی سامسونگ، گلکسی نوت 7، رقم زد حالا می‌توان حس کرد که نوت 8 چقدر برای غول کره‌ای حائز اهمیت است. هرچه به تاریخ رسمی رونمایی از گوشی‌ها نزدیک می‌شویم طبعا شایعات و اخبار جدیدی پیرامون آن‌ها منتشر می‌شود و همچنین حجم افشاگری‌ها از سوی منابع مختلف نیز به شکل تصاعدی بالا می‌رود. حالا درست در روز رونمایی از نوت 8، تصویری از رنگ جدید این فبلت منتشر شده است که در ادامه جزئیات آن را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

هرچقدر هم کمپانی‌هایی مثل اپل و سامسونگ در جهت جلوگیری از افشاگری‌ها تلاش کنند، از دست جاسوس‌های ایوان بلس در امان نیستند! این شخص تصویر جدیدی از نوت 8 در رنگ خاکستری ارکیده‌ای منتشر کرده است که تاکنون احتمالا در هیچ گجتی مشاهده نشده است. البته که افشاگری‌های این عکس به رنگ بدنه محدود نمی‌شود و ماژول دوربین نیز جزئیات جالبی را به نمایش می‌گذارد.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید هردو سنسور دوربین دوگانه کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و در سمت راست آن‌ها نیز فلاش ‌LED و فوکوس لیزری به چشم می‌خورد. خوشبختانه یکی دیگر از نگرانی‌های کاربران نیز با مشاهده این تصویر برطرف می‌شود؛ عده‌ای نگران بودند که سامسونگ سنسور تشخیص اثر انگشت را از نوت 8 حذف می‌کند و جای آن را به تشخیص عنبیه چشم می‌دهد. آن‌طور که پیداست هنوز هیچ برندی جرات نداشته که به طور کامل به حسگر تشخیص عنبیه چشم تکیه کند و سنسور فینگرپرینت را نیز برای مواقع اضطراری حفظ کرده است!

image

از جمله مشخصات احتمالی نوت 8 باید به نمایشگر بزرگ 6.3 اینچی با پنل سوپر آمولد اشاره کرد. در گذشته شاید گجتی با نمایشگر 6.3 اینچی بیش از حد بزرگ به نظر می‌آمد اما امروزه کمپانی‌هایی نظیر ال‌جی و سامسونگ موفق شده‌اند حاشیه اطراف نمایشگر را به حداقل برسانند و عملا نسبت نمایشگر به بدنه در این گجت‌ها به عددی بالای 80 درصد می‌رسد! شایان ذکر است که رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل نیز برای نوت 8 در نظر گرفته شده است.

image

همان‌طور که حدس می‌زنید این گوشی نیز مانند بسیاری از محصولات سامسونگ با دو پردازنده از کوالکام و خود سامسونگ عرضه می‌شود. نمونه‌ای که متعلق به کوالکام است اسنپدراگون 835 نام دارد که در دل مدل امریکایی نوت 8 قرار می‌گیرد. نسخه دیگر این فبلت نیز که در دیگر کشورها عرضه می‌شود به اگزینوس 8895 آخرین دستاورد غول کره‌ای مجهز خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که پردازنده قدرتمند با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. دوربین دوگانه پشت دستگاه نیز از دو سنسور یکسان 12 مگاپیکسلی مجهز به IOS و زوم اپتیکال 2 برابری بهره‌مند می‌شود که در کنار دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی احتمالا یک شاهکار عکاسی از نوت 8 می‌سازد. تمام این امکانات بوسیله منبعی 3300 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شوند که برای فبلتی با نمایشگر عظیم الجثه 6.3 اینچی اندکی عجیب به نظر می‌آید.

image

مراسم رونمایی از گلکسی نوت 8 در تاریخ چهارشنبه 1 شهریور و ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران در نیویورک برگزار می‌شود. وبلاگ‌نویسی زنده و پوشش جزئیات این مراسم در جی‌اس‌ام برقرار است که می‌توانید از این لینک دنبال کنید.

نظر شما درباره نوت 8 چیست؟ آیا تمایلی به خرید آن دارید؟ به نظر شما حواشی پیرامون نوت 7 می‌تواند روی فروش این فبلت تاثیر بگذارد؟ به نظر شما نقاط ضعف سری نوت چیست و سامسونگ برای جلب نظر شما باید چه امکاناتی در نوت 8 قرار دهد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

mina

۱۳۹۶/۶/۴
شما هر وقتی که برای یک بار گوشی های نوت 5 و نوت 3 و اس 7 و اس 8 پلاس و گرفتی دستت بعد بیا برای این گوشی نظر بده
من نمیدونم واقعا چرا ملت دنبال بقیه ان ؟؟؟کسی مجبورتون نکرده نوت 8 بخرین یا حتی بیاید داخل پیج های مربوط باهاش نظر بدید
هر کسی سلیقه ای داره
والا ???

فاطی

۱۳۹۶/۶/۲
اگه قرمز بزنه طرفدارای هنگ تی سی همش میخوان بگن کپی کرد

keyhan

۱۳۹۶/۶/۲
رنگ قرمز خاص اچ تی سی هست! چهار سال پیش ام7 قرمز! اون زمان گوشی های سامسونگ پلاستیکی بودن ولی اچ تی سی وان فلزی بودو رنگ قرمز زد. بعدش ام8 قرمز بعد ام9 بعد 10 و بعدشم سلطان یو11 که با رنگ قرمز خورشیدی این رنگو به کمال زیبایی رسوند

Mostafa

۱۳۹۶/۶/۱
نه داداش اشتباه گرفتی. تو برو گوشی 6.3 اینچی بگیر با باطری 3300 میلی امپری که از ترس ترکیدن باتری رو کوچیک گذاشتن و سنگین ترین لانچر دنیا الان روی گوشی بمب جدیدسامسونگ نسخه ی 8 نصب شده که سر دو یا سه تا برنامه ی سبک گوشی هنگ کردنش شروع میشه. هه

نیما

۱۳۹۶/۶/۱
میخرمش هروقت اومد تو بازار شک نکنید واقعا گوشی خوبیه مخصوصا ظاهرش عااااااللیییییه