خانهاخبار
گوشی آلکاتل U5 HD رسما معرفی شد

گوشی آلکاتل U5 HD رسما معرفی شد

تصاویر رندر شده سه میان رده تازه آلکاتل چند روز پیش منتشر شد. گوشی U5 HD یکی از این سه گانه است که امروز با تغییراتی جزئی نسبت به نسخه U5 رسما معرفی شد.
۱۳۹۶/۶/۱

کمپانی آلکاتل در ماه فوریه و در خلال برگزاری کنفرانس جهانی MWC 2017 گوشی U5 را معرفی کرد. این سازنده نام‌آشنا امروز و تنها چند روز مانده به برگزاری نمایشگاه جهانی IFA 2017، از نسخه تازه‌ دیگری به نام U5 HD رونمایی کرد.

صفحه‌نمایش گوشی U5 HD به‌اندازه صفحه‌نمایش نسخه U5 اولیه است اما وضوح تصویر آن تا 720 در 1280 بهبود یافته. از طرفی نسخه A3 XL نسبت به A3 دستخوش تغییرات بیشتری شده است. این نسخه تازه از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و باتری توانمندتری بهره می‌برد.

image

گوشی Alcatel U5 HD در زمینه دوربین هم ارتقا یافته و حالا دوربین اصلی و سلفی آن از 5 و 2 مگا پیکسل به 8 و 5 مگا پیکسل ارتقا یافته‌اند. ظرفیت باتری هم از 2050 به 2200 میلی‌آمپر افزایش یافته است.

البته برخی مشخصات هم بدون تغییر و مانند نسخه U5 باقی مانده‌اند. این گوشی هنوز هم از پردازنده مدیاتک MT6737 قدرت می‌گیرد و رم و حافظه داخلی‌اش به ترتیب 1 گیگابایت و 8 گیگابایت هستند. بدنه این گوشی از پلاستیک ساخته شده و حافظه داخلی آن با استفاده از کارت حافظه جانبی microSD تا حداکثر 32 گیگابایت ارتقا می‌یابد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)