خانهاخبار
گوشی KEYone بلک‌بری به‌زودی اندروید اوریو را دریافت می‌کند

گوشی KEYone بلک‌بری به‌زودی اندروید اوریو را دریافت می‌کند

گوشی‌های بلک‌بری به‌خاطر بالاترین سطح امنیتی همیشه در میان کاربران محبوب هستند. KEYone محصول امسال این کمپانی است که خبردار شدیم به‌زودی به اندروید اوریو به‌روزرسانی می‌شود و از ویژگی‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۶/۵/۳۱

دارندگان گوشی BlackBerry KEYone قطعا از داشتن چنین گوشی مدرن اندرویدی با صفحه‌کلید فیزیکی QWERTY بسیار خوشحال هستند. این گوشی در کنار باتری بادوامش، مانند همه گوشی‌های دیگر این سازنده، از امنیت بالایی هم برخوردار است. نمایشگاه تجاری الکترونیکی IFA 2017 ماه آینده در برلین آلمان برگزار می‌شود و در خلال آن هم احتمالا شاهد معرفی نسخه کاملا مشکی BlackBerry KEYone خواهیم بود. این نسخه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و در تعداد محدودی وارد بازار آمریکا می‌شود.

image

امروز خبر خوشحال‌کننده تازه‌ای برای کاربران KEYone داریم. این گوشی که در حال حاضر به سیستم‌عامل اندروید نوقا مجهز است، به‌زودی به تازه‌ترین نسخه آن یعنی Oreo به‌روزرسانی می‌شود. کاربران این گوشی به‌محض انتشار Oreo می‌توانند آن را دریافت و روی گوشی‌هایشان نصب کنند. اندروید اوریو ارتباط اینترنتی اپلیکیشن‌هایی که کمتر استفاده می‌کنید را محدود می‌کند و امکان پر کردن خودکار فرم‌های مختلف را با اجازه شما فراهم می‌سازد. این نسخه تازه با به خاطر سپردن نحوه ورود شما به برخی اپلیکیشن‌ها، امکان ورود دوباره شما را به‌صورت خودکار اجرا می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته و تازه در این نسخه Picture-in-Picture نام دارد و به شما اجازه می‌دهد فایل‌های ویدیویی را در یک باکس متحرک روی صفحه‌نمایش گوشی‌تان اجرا کنید. با استفاده از Instant apps می‌توانید به‌سرعت و بدون نیاز به نصب، وارد اپلیکیشن‌های جدید شوید. ویژگی Google play Protect روزانه حدودا 50 میلیارد اپلیکیشن را بررسی می‌کند تا شما اشتباهی هیچ بدافزاری را نصب نکنید. Notification Snoozing مانند Email Inbox Snoozing است با این تفاوت که در این ویژگی تازه می‌توانید کاری کنید به‌جای ایمیل‌ها، نوتیفیکیشن‌هایتان پنهان شوند و دوباره به نمایش درآیند. این نسخه تازه همچنین بیش از 60 ایموجی تازه با خود به همراه می‌آورد و Project Treble هم روند دریافت تازه‌ترین بسته‌های امنیتی و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای گوشی شما آسان‌تر می‌کند.

KEYone قرار است با ارتقا به اندروید اوریو از حالا هم بهتر شود. این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های امسال است و اگر به صفحه‌کلیدهای فیزیکی علاقه‌مند هستید، بهترین نمونه یک گوشی مدرن اندرویدی با صفحه‌کلید فیزیکی QWERTY است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۶/۱
احسنت به سلیقه خانوم خیامی که همیشه مطالبشون درمورد کیوان بروزه!

Ali

۱۳۹۶/۶/۱
سلام اقا اندروييد هشت رو ول كن هفت كي واسه پريو مياد ديگه از شيش خسته شديم ?

ali

۱۳۹۶/۵/۳۱
آقا من اعتراض دارم.
چرا واسه dtek و priv نمیاد؟؟؟