خانهاخبار
اولین تیزر ویدیویی میت 10؛ با دوربین دوگانه، عکس‌های خیره‌کننده بگیرید!

اولین تیزر ویدیویی میت 10؛ با دوربین دوگانه، عکس‌های خیره‌کننده بگیرید!

ویدیوی جدیدی به صورت رسمی از فبلت میت 10 منتشر شده است که عملکرد حیرت‌انگیز دوربین اصلی را به تصویر می‌کشد.
۱۳۹۶/۵/۳۰

پس از معرفی فبلت‌های پرچم‌دار میت 9 و میت 9 پرو در سال 2016، هوآوی برای رونمایی از فبلت رده‎بالای جدید خود از سری میت آماده می‌شود که براساس شایعات و البته تأیید رسمی، میت 10 نامیده خواهد شد. به‌تازگی، تیزر ویدیویی جدیدی از این فبلت منتشر شده است که جزئیاتی را در رابطه با دوربین دوگانه میت 10 ارائه می‎‌دهد.

ویدیوی جدید توسط شعبه هوآوی در آلمان، ارائه شده است و در این ویدیو، هوآوی به صورت رسمی تأیید می‌کند سری جدید گوشی‏های میت، با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد که عملکرد خیره‌کننده‌ای دارد. هم‎چنین، شرکت هوآوی به‌طور خلاصه تأیید کرد که میت 10 از یک دوربین دوگانه با لنزهای ساخت Leica استفاده می‏‌کند.

image

اگر در ثانیه دوازدهم ویدیو به جزئیات دوربین دقیق شوید، قابل مشاهده است که میت 10 از ترکیب دو سنسور 12 مگاپیکسلی رنگی و سنسور 20 مگاپیکسلی مونوکروم (سیاه و سفید استفاده خواهد کرد؛ مشابه با دوربینی که در فبلت میت 9 به کار گرفته شده بود.

با این‏حال، هوآوی تغییراتی را در عملکرد دوربین اعمال کرده است که کیفیت عکاسی با میت 10 را به طور خیره‌کننده‎ای افزایش می‎دهد؛ هرچند، میت 9 هم‌چنان یکی از بهترین دوربین‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند دارد و پی 10 نیز، نشان داد که عملکرد گوشی‌های پرچم‌دار هوآوی در بخش عکس‌برداری، وصف‌نشدنی است!

جدا از دوربین‌های دوگانه که عرضه میت 10 با آن‌ها محتمل بود، گفته می‎شود تراشه هشت هسته‏‌ای Kirin 970 قدرت پردازشی فبلت جدید هوآوی را تأمین خواهد کرد. این گوشی به نمایشگر بدون حاشیه Quad HD مجهز شده است که براساس شایعات تأیید نشده، EntireView نام‌گذاری می‌شود؛ مانند شرکت ال‏جی و سامسونگ که G6 و S8 را به ترتیب با نمایشگر فول‌ویژن و Infiinity Display معرفی کرده‌اند.

در صورتی‌که نمایشگر مورد استفاده روی فبلت میت 10 ساخت ژاپن دیسپلی باشد، نسبت ابعاد آن 18 به 9 خواهد بود و فبلت جدید هوآوی به نمایشگر 6 اینچی مجهز می‎شود. هم‎چنین، گمان می‌رود میت 10 با حافظه رم بالا (حداقل شش گیگابایت)، فضای ذخیره‌سازی زیاد و باتری با ظرفیت چشمگیر عرضه شود.

رئیس واحد تجاری مصرفی هوآوی، مدتی پیش به توصیف میت 10 پرداخت و ضمن تأیید نمایشگر بدون حاشیه آن (حداقل برای یک مدل)، اعلام کرد فبلت جدید هوآوی، آیفون 8 اپل را شکست می‌دهد. باید دید که وعده شرکت هوآوی مبنی بر عرضه یک فبلت پرچم‌دار تمام‌عیار برای رقابت با آیفون جدید اپل، تا چه اندازه محقق خواهد شد. میت 10 به صورت رسمی، 16 اکتبر (24 مهر ماه) معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود مدت کوتاهی پس از معرفی رسمی، فروش این فبلت آغاز شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

LORD LOSS

۱۳۹۶/۶/۷
هه
دستش ب گوشت نمیرسه میگه پیفپیف بو میده

ali

۱۳۹۶/۶/۱
اگه شما به این هامیگید اشغال دیگه من حرفی ندارم؟!!
اخه عزیز شما پولشو نداری یااینکه اصلا ندیدی چرا اینطوری راجبش نظر میدی
تعصبی نظر نده
خیلیم عالیه
بهترین گوشی

حسام

۱۳۹۶/۵/۳۱
تنها رقیب این آشغال فقط آشغال هایی از خودش بدتره مثل سامهنگ نوت 8 و آیفون چینی و هندی 8

marsad

۱۳۹۶/۵/۳۱
کاشکی زود بیاد
بلکه قیمت قدیمی ها بیاد پایین!

علیرضا

۱۳۹۶/۵/۳۱
به نظر میاد اندروید 8 با قابلیتهای جدید به مقدار رم بالایی احتیاج داشته باشه وباید منتظر گوشیهای بیشتری با رم 6 وحتی 8 گیک باشیم