خانهاخبار
گوشی شارپ FS8008 مجوز TENAA دریافت کرد

گوشی شارپ FS8008 مجوز TENAA دریافت کرد

شارپ که اخیرا با معرفی Aquos S2 سروصداهای زیادی به پا کرده بود، قرار است به‌زودی یک نسخه دیگر هم از این گوشی را معرفی کند. این گوشی تازه امروز در پایگاه TENAA دیده شد.
۱۳۹۶/۵/۳۱

کمپانی شارپ اخیرا گوشی Aquos S2 را با طراحی تقریبا بدون حاشیه معرفی کرد و به نظر می‌رسد که حالا قصد دارد یک نسخه دیگر از گوشی مذکور را هم تولید کند. گوشی FS8008 امروز از TENAA، رگولاتوری چین، مجوز دریافت کرد و برخی از مشخصاتش هم لو رفت. این گوشی ظاهرا در برخی مشخصات فنی و ظاهری با نسخه اصلی مشترک است اما صفحه‌نمایش آن به‌اندازه Aquos S2 بدون حاشیه نیست. به نظر می‌رسد که بدنه این نسخه هم از پلاستیک ساخته شده باشد و نمای پنل پشتی آن هم از جهات مختلفی به Aquos S2 شبیه است. FS8008 هم به دوربین اصلی با لنز دوگانه مجهز شده که لنزهای آن به‌صورت عمودی چینش شده‌اند.

وب‌سایت TENAA تصاویری از گوشی مذکور منتشر کرده است که آن را در دو نما به نمایش می‌گذارد. در این تصویر شاهد هستیم که لوگوی شارپ در قسمت پایین هر دو پنل جلو و پشت گوشی چاپ شده است. این گوشی هم به دکمه فیزیکی خانه مجهز شده و حدس می‌زنیم که حسگر اثرانگشت در همین دکمه تعبیه شده باشد. دکمه پاور و تنظیم صدا هم ظاهرا در کناره سمت راست فریم قرار گرفته‌اند. TENAA همچنین فهرستی از مشخصات فنی نسخه مذکور را منتشر کرده که نشان می‌دهد FS8008 به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 2040 × 1080، 4 گیگابایت/6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت/128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که می‌توانید آن را با کارت حافظه جانبی microSD تا 128 گیگابایت ارتقا دهید.

این گوشی همچنین از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 630 یا 660 با CPU 8 هسته‌ای و قدرت فرکانس 2.2 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد و ظرفیت باتری غیرقابل تعویضش هم 2390 میلی‌آمپر است. دوربین اصلی FS8008 به دو لنز 12 مگا پیکسلی مجهز شده و حسگر سلفی‌اش 8 مگا پیکسلی خواهد بود. این گوشی از بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می‌کند و اندروید نوقا نسخه 7.1.1 هم به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب می‌شود. در فهرست TENAA تنها به نسخه سفید این گوشی اشاره شده اما شارپ احتمالا رنگ‌های دیگری هم برای FS8008 معرفی می‌کند. گوشی مذکور در ابعاد 141.8 × 72.04 × 7.9 میلی‌متر ساخته می‌شود و وزنش هم 145 گرم گزارش شده است.

همان‌طور که می‌دانید، کمپانی فاکسکان حالا مالک شارپ است و از زمان خرید آن وعده داده است که چند گوشی با طراحی بدون حاشیه در کشور چین عرضه خواهد کرد. می‌توان گوشی Aquos S2 را از همین خانواده دانست اما طراحی ظاهری FS8008 نشان می‌دهد که نباید منتظر یک گوشی بدون حاشیه باشیم. البته این گوشی هم قرار است ابتدا در بازار چین به فروش برسد اما فعلا چیزی درباره احتمال فروش آن در سایر کشورها نمی‌دانیم. انتظار می‌رود که کمپانی شارپ این گوشی را در خلال هفته‌های آینده رسما معرفی کند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)