خانهاخبار
تأیید شد؛ عرضه گران‌قیمت‌ترین مدل گلکسی نوت 8 با 256 گیگابایت حافظه

تأیید شد؛ عرضه گران‌قیمت‌ترین مدل گلکسی نوت 8 با 256 گیگابایت حافظه

شرکت سامسونگ تا دو روز آینده از فبلت گلکسی نوت 8 رونمایی خواهد کرد و به‌تازگی، پوستر تبلیغاتی جدیدی منتشر شده است که عرضه این فبلت پرچم‌دار را با 256 گیگابایت حافظه تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۵/۳۰

تصویر فاش شده، به عرضه مدل 256 گیگابایتی گلکسی نوت 8 در کنار نسخه پایه آن با 64 گیگابایت حافظه اشاره می‎کند. اگر به خاطر داشته باشید، شایعه‌ای از چین مبنی بر عرضه گلکسی نوت 8 در سه مدل مختلف با 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه منتشر شد و تصویر تازه منتشر شده، حداقل دو مدل از میان نسخه‌های پیش‌تر فاش شده را تأیید می‌کند.

image

در این پوستر تبلیغاتی، هم‌چنین تصویر گلکسی نوت 8 نیز فاش شده است که نشان می‌دهد فبلت جدید سامسونگ با طراحی مشابه با گوشی گلکسی اس 8 عرضه می‌شود و تا حدودی، پرچم‌دار نیمه اول 2017 سامسونگ را تداعی خواهد کرد. فریم گلکسی نوت 8 از جنس فلز خواهد بود و مانند پرچم‌داران دیگر سامسونگ، پنل پشتی این فبلت رده‌بالا از جنس شیشه است؛ هم‌چنین، صفحه‌نمایش گلکسی نوت 8 دارای انحنا خواهد بود. شرکت سامسونگ از زمان عرضه فبلت گلکسی نوت 7، تصمیم گرفت تا به تولید گوشی‌های رده‌بالای خود در دو نسخه با نمایشگر منحنی و فاقد انحنا خاتمه دهد؛ گلکسی نوت 8 نیز از این سنت پیروی خواهد کرد.

البته، چیپ‌ست‌های متفاوتی برای گوشی گلکسی نوت 8 درنظر گرفته شده است و تمامی مدل‌ها به تراشه اگزینوس 8895 سامسونگ مجهز نخواهد بود. شرکت سازنده در ایالات متحده، نسخه مخصوص فبلت جدیدش را با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام عرضه خواهد کرد و مدل دیگر با چیپ‌ست اگزینوس 8895 سامسونگ در اروپا، آسیا و ... ارائه خواهد شد.  

image

گلکسی نوت 8 به نمایشگر 6.3 اینچی بدون حاشیه Infinity Display مجهز خواهد بود و رزولوشن نمایشگر مانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، Quad HD + است. هم‎چنین، تمامی مدل‌ها با شش گیگابایت رم عرضه می‌شود؛ اگر شایعات پیشین صحت داشته باشد، بعید است گلکسی نوت 8 با حافظه رم بیشتری وارد بازار شود.

شایعات به این موضوع اشاره دارد که گلکسی نوت 8، علی‌رغم استفاده از یک نمایشگر با رزولوشن Quad HD، با باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت عرضه می‎شود. هم‎چنین، فبلت جدید سامسونگ از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد که سرعت شارژ را افزایش می‌دهد. لازم به‌‏ذکر است که گلکسی نوت 8، اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه خواهد بود. حسگر اثرانگشت مانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در بدنه پشتی جای گرفته است اما فاصله بیشتری با دوربین اصلی دارد تا به اشتباه، دوربین را لمس نکنید؛ البته استفاده از آن به دلیل طراحی کشیده گلکسی نوت 8 دشوار به‌نظر می‌رسد.

گلکسی نوت 8 با قلم S-Pen عرضه می‌شود و هم‌چنین، ایوان بلس مدتی پیش اعلام کرد که در صورت پیش‌خرید فبلت جدید سامسونگ، یک داک DeX یا کارت حافظه 256 گیگابایتی به رایگان دریافت خواهید کرد. در مناطقی که کارت حافظه رایگان به همراه نسخه‌های پیش‌خرید شده گلکسی نوت 8 ارائه می‌شود، خریداران می‌توانند بین داک شارژر بی‌سیم یا دوربین Gear 360 یکی را به دلخواه انتخاب نمایند.

هم‌چنین، شایعات منتشر شده در رابطه با قیمت گلکسی نوت 8، نشان می‌دهد که مدل پایه این فبلت با 64 گیگابایت حافظه نزدیک به 950 دلار قیمت خواهد داشت و برای خرید نسخه گران‌قیمت آن با 256 گیگابایت حافظه، باید 1200 دلار هزینه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

ali

۱۳۹۶/۵/۳۱
داداش این 256 گیگ حافظه داره همین قدرم بهش کارت حافظه میخوره یعنی نیم ترا حافظه ??

محمد

۱۳۹۶/۵/۳۱
سلام...
ساعت ۷:۳۰ روز چهارشنبه به وقت‌ ایران

Mm

۱۳۹۶/۵/۳۱
هواوی میت ۹ ۷۵۰ دلاره
مدل پورشه دیزاین هم که گوشی فوق لوکسه ۱۵۰۰ دلاره
۶۰۰۰ یورو کجا بود

dalghak

۱۳۹۶/۵/۳۱
کسی میدونه مراسم ساعت چنده

mani

۱۳۹۶/۵/۳۱
اگزنیوس هیچوقت بهاون شکل کهخود شرکت سامسنگ انتظارشو داشت موفق نبوده!
قیمتش هم در برابر 6هزاریورو میت9 هواوی چیزی نیست!