خانهاخبار
اختصاص بخش عمده موجودی اسنپ‌دراگون 845 به Galaxy S9

اختصاص بخش عمده موجودی اسنپ‌دراگون 845 به Galaxy S9

سامسونگ در سال 2018 گوشی Galaxy S9 را معرفی می‌کند. شایعه شده است این گوشی قرار است همانند S8 تمام موجودی پردازنده‌های نسل تازه کوالکام را مورد استفاده قرار دهد.
۱۳۹۶/۵/۳۱
image

امسال بخش عمده پردازنده‌های کوالکام اسنپ‌دراگون 835 در اختیار کمپانی سامسونگ قرار گرفت و این سازنده هم آن‌ها را در نسخه آمریکایی Galaxy Note 8 و Galaxy S8 Plus مورد استفاده قرار داد. به همین ترتیب، ال‌جی مجبور شد از اسنپ‌دراگون 821، پردازنده نسل قبلی کوالکام، در پرچم‌دار امسالش (G6) استفاده کند و سایر سازنده‌ها هم ازجمله HTC، شیائومی و سونی به خاطر موجودی ناکافی پردازنده مذکور ناگزیر شدند عرضه پرچم‌دارهایشان را به تأخیر بیندازند.

ظاهرا سامسونگ از به‌کارگیری این شیوه کاملا راضیست و قصد دارد سال آینده هم تمام پردازنده‌های کوالکام اسنپ‌دراگون 845 را برای Galaxy S9 بخرد. این اطلاعات از سوی یکی از بلاگرهای معروف وب‌سایت Weibo لو رفته که ادعا می‌کند هر دو کمپانی سامسونگ و کوالکام بر سر تأمین نسل بعدی اسنپ‌دراگون، به توافق رسیده‌اند.

این موضوع به این معنیست که سامسونگ در سال 2018 هم گوی سبقت را در زمینه اولین پرچم‌دار مجهز به نسل تازه اسنپ‌دراگون، از سایر رقیبانش می‌رباید. اگر این خبر صحت داشته باشد، همان اتفاق امسال برای سایر سازندگان ازجمله ال‌جی پیش می‌آید هرچند پیش‌ازاین شایعه شده بود که این کمپانی قصد دارد سال آینده برای تأمین اسنپ‌دراگون 845 در G7 دست به چنین اقدامی برند. این شایعه در همان حد باقی ماند و حالا ظاهرا شاهد یک داستان تکراری خواهیم بود.

همان‌طور که گفتیم، هیچ‌کدام از این خبرها به تأیید رسمی نرسیده‌اند و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. از طرفی، میزان فروش Galaxy S8 و S8 Plus نسبت به فروش Galaxy S7 و S7 Edge در سال گذشته، حدودا 15% افزایش یافته و انتظار می‌رود که میزان فروش Galaxy S9 هم با افزایش چشمگیری مواجه شود.

اگر این شایعه‌ها درست از آب دربیایند، احتمالا شاهد یک ویژگی برجسته و نوین در Galaxy S9 خواهیم بود؛ همان‌طور که Galaxy S8 و S8 Plus با صفحه‌نمایش اینفینتی توانستند توجه همگان را به خود جلب کنند. شاید این ویژگی همان حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش باشد!

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

سعیدfm

۱۳۹۶/۶/۳
اینا اصلا وجود نداشته و نداره متوهم بیچاره

فاطی

۱۳۹۶/۶/۲
والا همه کلمات ایرانی ها شده عربی . یکم به فرهنگ و اصالت اریایی خودمون برسیم نه به زبان عربی عراق که این همه بهشون کمک می کنیم اخر به خلیج فارس میگن خلیج عرب!!!

سعید

۱۳۹۶/۶/۱
مهمترین گوشی سال میخواد معرفی بشه بایدم همینطور باشه البته واسه آیفون۸هم همینگونه خواهد بود

سعید

۱۳۹۶/۶/۱
یعنی بقیه برند ها کشکککک

سعید

۱۳۹۶/۶/۱
به پای بوت لوپ و سایه انداختن گوشی های ال جی نمیرسه