خانهاخبار
انتشار جدیدترین عکس‌ها و اعلام زمان رونمایی از Moto X4

انتشار جدیدترین عکس‌ها و اعلام زمان رونمایی از Moto X4

لنوو به زودی از میان رده‌ای قابل قبول رونمایی خواهد کرد که احتمال می‌رود در دسته گوشی‌های پرطرفدار بازار جهان قرار گیرد. با هم نگاهی به ظاهر و مشخصات فنی احتمالی این گوشی داشته باشیم.
۱۳۹۶/۵/۳۰
image

از آنجا که طی 3 روز آینده جدیدترین میان‌رده موتورولا (Moto X4)، رونمایی می‌شود، عکس‌های گوناگونی از این محصول، پیش از معرفی، در وب‌سایت‌های مختلف دیده شده است.

همچنین باید گفت تا به امروز تقریبا اطلاعات کافی از مشخصات فنی این میان‌رده در دسترس قرار دارد اما از رویدادی همچون زمان عرضه و اولین کشور میزبان این گوشی، اطلاعی در دست نیست.

به علاوه، در صورتی که عکس‌های جدید منتشر شده از پنل جلویی و پشتی این مدل، قابل اعتماد باشند، باید اعتراف کرد که Mo X4 از نمایشگر و دوربین اصلی تحسین برانگیزی برخوردار است.

همانطور که بیشتر علاقه‌مندان به موتورولا می‌دانند، میان رده جدید لنوو با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 630، 3گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از حافظه جانبی، به بازار عرضه می‌شود. با این حال آسیایی‌ها و اهالی اقیانوسیه نمونه پیشرفته‌تری از این مدل را با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دریافت می‌کنند.

از ویژگی‌های بارز این گوشی باید به دوربین دوگانه اصلی(یک دوربین RGB با سنسور 12 مگاپیکسلی و یک دوربین با دریچه دیافراگم f/2.2 و سنسور 8 مگاپیکسلی) و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد.

حسگر اثر انگشت این گوشی زیر کلید هوم پنهان شده و شاید برخی مدل‌های Moto X4 نیز از دو سیم کارت پشتیبانی کنند. اندروید 7.0 و باتری 3000 میلی‌آمپری نیز به کمک این محصول آمده تا دستگاهی کارآمد در اختیار کاربران قرار گیرد.

بر اساس شنیده‌ها، لنوو در ابتدا بازار آمریکای لاتین را هدف قرار می‌دهد و احتمالا قیمتی حدود 350 دلار در اروپا و 400 دلار در آمریکا برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Narges

۱۳۹۶/۶/۱
وا این گوشی واقعا ایده ال منه!همه معیارای منو داره!باید از الان پول جمع کنم ک بتونم بخرمش:")

sink

۱۳۹۶/۵/۳۰
بازم میانرده؟ گیر اوردی؟؟ :|