خانهاخبار
تصاویر جدید از آیفون 8؛ خبری از سنسور اثرانگشت نیست!

تصاویر جدید از آیفون 8؛ خبری از سنسور اثرانگشت نیست!

به‏‌تازگی، تصاویر جدیدی از اجزای داخلی آیفون 8 به‏‌دست آمده است که تأیید می‏‌کند این مدل، فاقد سنسور اثرانگشت خواهد بود و با نمایشگر بدون حاشیه کشیده، عرضه می‌شود.
۱۳۹۶/۵/۳۰

شرکت اپل در ماه سپتامبر، از گوشی پرچم‌دار آیفون 8 رونمایی خواهد کرد و با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی رسمی این مدل، جزئیات بیشتری از آیفون جدید کوپرتینویی‌ها به‎دست می‌آید. به‌تازگی، نیز تصاویر جدیدی از نمایشگر و اجزای مختلف آیفون 8 به‎دست آمده است که جزئیات بیشتری را پیرامون این مدل در اختیارمان قرار می‌دهد.

در آخرین تصاویر فاش شده توسط SlashLeakes، نمایشگر، فلکس کابل برای انتقال جریان برق و بخشی از اجزای داخلی آیفون 8 به دست آمده است. هم‌چنین، نمایشگر این گوشی نیز به نمایش گذاشته شده که نشان می‌دهد پرچم‏دار جدید اپل به یک نمایشگر بدون لبه مجهز خواهد بود. نسبت ابعاد نمایشگر نیز، برخلاف صفحه‌نمایش‌های مرسومی است که در گوشی آیفون 7s یا آیفون 7s پلاس دیده‌ایم.

image

هم‏چنین، دیگر اجزایی که از آیفون 8 فاش شده است، تأیید می‏‌کند که پرچم‎دار جدید اپل فاقد سنسور اثرانگشت خواهد بود. شاید شرکت اپل، به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی برای گوشی پرچم‏دار جدیدش بسنده خواهد کرد؛ قابلیتی که در شایعات پیشین، پیرامون آن شنیده بودیم و حذف حسگر اثرانگشت با توجه به قابلیت‌هایی که سیستم تشخیص چهره در اختیارمان قرار می‌‏دهد، چندان دور از انتظار نبود.

image

اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش مشخص شد که سیستم تشخیص چهره آیفون 8 توسط برنامه‌های مختلف پشتیبانی خواهد شد یا می‌توانید از آن برای تأیید پرداخت‌های موبایلی و احراز هویت صاحب گوشی استفاده کنید. در حاشیه بالای نمایشگر آیفون 8، تعدادی حفره برای جای‌گیری سنسور‌ها مانند سنسورهای لازم برای شناسایی چهره به همراه دوربین سلفی جای گرفته است. آیفون 8 به حسگرهای مادون قرمز با قابلیت سنجش عمق به صورت سه‌بعدی، مجهز خواهد بود که برای شناسایی چهره کاربران به کار گرفته می‎شود.

image

اپل، آیفون 8 را به همراه دو گوشی آیفون 7s و آیفون 7s پلاس معرفی خواهد کرد. با این‎حال، آیفون 8 تنها گوشی جدید اپل خواهد بود که به نمایشگر بدون لبه و کشیده OLED مجهز می‌شود. آیفون پرچم‌دار جدید اپل، با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی عرضه خواهد شد که البته بخشی از نمایشگر، به دکمه‌های مجازی اختصاص می‌یابد.

image

 با این وجود، آیفون 8 تنها کمی از آیفون 7 با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی بزرگ‌تر است؛ اپل موفق شده است تا با نمایشگر کشیده و طراحی بدون حاشیه، آیفون 8 را با ابعادی نزدیک به آیفون 4.7 اینچی خود طراحی کند. دو مدل دیگر یعنی آیفون 7s و آیفون 7s پلاس با نمایشگر 4.7 اینچی و 5.5 اینچی LCD معرفی و عرضه خواهد شد و البته از طراحی بدون حاشیه استفاده نمی‌کند.

image

اپل، هر سه مدل از آیفون‏‌های جدید خود را به چیپ‌ست قدرت‌مند A11 مجهز خواهد کرد؛ این تراشه قدرت‌مندترین پردازنده برای گوشی‌های هوشمند، طی یک سال آینده خواهد بود. اپل، آیفون‎‌های امسال را با ظرفیت 64 و 256 گیگابایت عرضه خواهد کرد. هم‏چنین، رنگ‌بندی‏ آیفون‌های جدید نسبت به نسل قبل محدودتر خواهد بود؛ آیفون‌های 2017 در سه رنگ نقره‏ای، مشکی و مسی عرضه خواهد شد.

آیفون 8 با قیمتی بیشتر از 1000 دلار راهی بازار خواهد شد؛ این در حالی است که آیفون 7s و آیفون 7s پلاس قیمتی نزدیک به آیفون‌های 2016 اپل خواهد داشت. آیفون 8 در ابتدا، به صورت محدود عرضه می‎شود؛ این در حالی است که آیفون 7s و آیفون 7s پلاس بدون تأخیر راهی بازار خواهد شد و به صورت گسترده به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۶/۲
چه ربطی داره قبل این که s8 معرفی بشه این طرح ایفثن تو اینترنت پخش شده بود ه کسیم کپی کرده سامسونگه نه ایفون

حميد

۱۳۹۶/۶/۲
آيفون اكثر قطعات داخليش كه مال سامسونگ وبقيه شركتهاست ولي حالا جالبه طرح گوشي S8 رو كپي كرده برا خودش. حالا كدوم شركت كپي كي كنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسام

۱۳۹۶/۵/۳۰
عمرا تا دو سه سال آینده آیفون هشت به تولید انبوه نمیرسه چون اپل جرات اینکارو نداره اینم زده که بگه ما از سامسونگ کمتر نیستیم. الان سه ساله که آیفون سونش با آیفون سیکسش هیچ تغییری نداشته یعنی جرات تغییر نداره.چند سالم بود که آیفون فایو اسش با آیفون فور هیچ تغییری نداشت

abbas

۱۳۹۶/۵/۳۰
هیچی جای اثر انگشت رو نمیگیره

ممد

۱۳۹۶/۵/۳۰
خب اینجوری ک تو خواب با صورتت قفلو باز میکنن