خانهاخبار
تهدید هکرها به انتشار زودهنگام آخرین قسمت فصل 7 سریال گیم آو ترونز

تهدید هکرها به انتشار زودهنگام آخرین قسمت فصل 7 سریال گیم آو ترونز

پس از لیک شدن زود هنگام قسمت 4 و 6 فصل 7 سریال Game of Thrones اکنون هکرها تهدید کرده‌اند که به زودی آخرین قسمت این فصل را نیز منتشر می‌کنند.
۱۳۹۶/۵/۳۰
image

حدود یک ماه پیش هکرها توانسند با هک کردن سرورهای شبکه HBO حدود 1.5 ترابایت از اطلاعات این شبکه را که شامل اطلاعات شخصی کارمندان، قسمت‌هایی از سریال‌های Room 104 و Ballers و همچنین متن فیلم‌نامه‌ها قسمت‌های پخش نشده سریال Game of Thrones بود را به دست آوردند.

این گروه هکری برای پخش نکردن اطلاعات به دست آورده از HBO در خواست مبلغ 6.5 میلیون بیتکوین کرده‌اند که HBO با پرداخت این باج موافقت نکرد.

چند روز پس از این اتفاق قسمت چهارم فصل 7 سریال گیم او ترونز، پیش از نمایش رسمی، در اینترنت منتشر شد و حدود یک هفته پس از آن قسمت ششم سریال اشتباها توسط کانال HBO اسپانیا روی آنتن رفت.

اما بدبیاری‌های امسال HBO به همینجا ختم نشد. یک گروه هکری دیگر ادعا کرده‌اند که پسورد شبکه‌های اجتماعی HBO را در اختیار دارند. آنها همچنین تهدید کرده‌اند که به زودی آخرین قسمت از فصل 7 سریال گیم او تروتز را در اینترنت منتشر می‌کنند.

با توجه به اینکه HBO رسما اعلام کرده‌ است هیچگونه باجی به هکرها نمی‌دهد باید منتظر بود تا در چند روز آینده و پیش از نمایش رسمی قسمت 7، فایل آن در تورنت و سایت‌های دانلود فیلم منتشر شود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Mahrad

۱۳۹۶/۶/۴
گیم آو ترونز که خراب شد سریالش...تو این فصل گند زدن به شیش فصل زحمت خودشون و مارتین

kh

۱۳۹۶/۶/۱
خداکنه...:)))

bhmn

۱۳۹۶/۵/۳۱
دمشون گرم زودتر پخش کنن