خانهاخبار
به ادعای بخش پشتیبانی نوا لانچر، اندروید جدید Orellete نام می‌گیرد!

به ادعای بخش پشتیبانی نوا لانچر، اندروید جدید Orellete نام می‌گیرد!

روز دوشنبه ۳۰ مرداد موعد مقرر گوگل برای معرفی نسخه ۸.۰ سیستم عامل اندروید است که فعلا با نام اندروید O شناخته می‌شود. طبق خبرهایی که تا به این لحظه منتشر شده‌اند، Oreo محتمل‌ترین گزینه برای نام‌گذاری این نسخه بود اما در آخرین ساعات پیش از معرفی، نام جدیدی برای نسخه ۸.۰ اندروید اعلام شد.
۱۳۹۶/۵/۳۰

پس از خبرها و شایعات فراوان، بالاخره تا چند ساعت دیگر شاهد رونمایی از نسخه هشتم سیستم عامل اندروید خواهیم بود. اما طبق خبر جدیدی که منتشر شده است، ظاهرا گوگل امروز محصولی با نام اوریو معرفی نمی‌کند.

سیستم عامل جدید در جریان خورشید گرفتگی امروز که در آمریکا به طور کامل رویت می‌شود، معرفی خواهد شد. در چند روز گذشته شایعات و حدس و گمان‌هایی زیادی درباره نام این نسخه مطرح شد که استفاده از برند اوریو محتمل‌ترین گزینه بود. همچنین به تازگی تیزری در گوگل پلاس دیده شد که با نام فایل GoogleOreo_teaser_0817_noDroids(1).mp4 منتشر شده بود که باز هم احتمال استفاده از نشان تجاری Oreo را بیشتر کرد.

اما امروز و کمتر از چند ساعت مانده به زمان معرفی، شایعه جدیدی منتشر شده که گوگل قصد استفاده از نام دیگری را دارد. کلیف وِید، مدیر بخش پشتیبانی لانچر نوا، اعلام کرده که نسخه بعدی پلتفرم موبایل گوگل با نام اندروید Orellete معرفی می‌شود. او مدعی است این خبر را از منبع موثقی در گوگل دریافت کرده است که البته تمایل دارد ناشناس باقی بماند، اما مطمئن است که در نسخه جدید از نام اوریو استفاده نمی‌شود.

image

Orellete نام یک نوع شیرینی مخصوص کاتالونیا است که معمولا در مراسم عروسی سرو می‌شود. اگر این خبر صحیح باشد، مشخص نیست که چرا گوگل استفاده از نام این شیرینی را که تنها در منطقه‌ای خاص مصرف می‌شود را به برند محبوب و مشهوری مانند اوریو ترجیح داده است. این شرکت پیش از این هم سابقه استفاده از نشان تجاری شرکت‌های تولید کننده خوراکی را داشته و در نسخه ۴.۴ سیستم عامل اندروید هم از نام برند معروف کیت‌کت استفاده کرده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mez

۱۳۹۶/۵/۳۰
n اضافه شده عزیز شمام به جای حرف زدن برو آپدیت کن لانچرتو خخخخ

aaasi

۱۳۹۶/۵/۳۰
نوا بجای چرت و پرت گفتن باید بگه کی می خواد نسخه ی n و o رو به لانچرش اضافه کنه؟ ? خسته شدم بخدا از مارشملو