خانهاخبار
با سه میان رده جدید آلکاتل آشنا شوید

با سه میان رده جدید آلکاتل آشنا شوید

آلکاتل قرار است سه گوشی میان رده را تا دو هفته دیگر در نمایشگاه تجاری IFA 2017 برلین معرفی کند. تصاویر رندر شده و برخی مشخصات این گوشی‌ها روز گذشته لو رفت.
۱۳۹۶/۵/۳۰

کمپانی آلکاتل می‌خواهد حداقل سه گوشی هوشمند اندرویدی را در نمایشگاه جهانی IFA 2017 که از 1 تا 6 سپتامبر برگزار می‌شود، رسما معرفی کند. تصاویر رندر شده این گوشی‌ها آخر هفته گذشته و پیش از معرفی رسمی، لو رفت. حدس می‌زنیم که هر سه آن‌ها تا آخر پاییز 2017 وارد بازار شوند.

image

گوشی Alcatel A3 Plus قرار است در دو نسخه 3G و 4G معرفی شده و صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی داشته باشد. این گوشی قرار است یک میان رده ارزان قیمت باشد اما نسخه 3G آن به حسگر اثرانگشت در پنل پشت مجهز می‌شود. این حسگر در نسخه 4G احتمالا داخل دکمه فیزیکی خانه تعبیه خواهد شد.

image

گوشی بعدی، Alcatel A7 XL با صفحه‌نمایش 6 اینچی از نوع IPS LCD و وضوح تصویر اچ‌دی است که محافظ 2.5D هم روی آن را پوشانده. این نسخه به دوربین اصلی با لنز دوتایی 12 مگا پیکسلی و 2 مگا پیکسلی مجهز می‌شود.

image

آخرین نسخه هم Alcatel U5 HD نام دارد که احتمالا ارزان‌ترین گوشی در میان این سه‌گانه است. این گوشی به صفحه‌نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی مجهز شده و سیستم‌عامل پیش‌فرضش اندروید نوقا نسخه 7.0 است.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره پردازنده‌ها و حافظه داخلی این گوشی‌ها در دسترس نیست اما جزئیاتشان احتمالا تا دو هفته آینده مشخص می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)