خانهاخبار
«گیمزکام 2017» و احتمال پیش‌نمایی چند عنوان بازی‌ جدید ورزشی و مسابقه‌ای

«گیمزکام 2017» و احتمال پیش‌نمایی چند عنوان بازی‌ جدید ورزشی و مسابقه‌ای

نهمین دوره نمایشگاه سالانه گیمزکام آوردگاه بازی‌های متعدد و احتمالا چند عنوان بازی ورزشی و مسابقه‌ای است.
۱۳۹۶/۵/۲۹
image

کمتر از 40 روز پس از برگزاری نمایشگاه سالانه سرگرمی‌های الکترونیک (E3) در آمریکا، بازی‌سازان و بازی‌دوستان سراسر دنیا همین هفته مجددا در شهر کلن آلمان گرد هم می‌آیند تا این بار در نهمین دوره از بزرگ‌ترین نمایشگاه سالانه بازی‌های ویدیویی اروپا شرکت کنند.

«گیمزکام 2017» از سه‌شنبه 31 مرداد تا شنبه هفته آینده، 4 شهریور برگزار می‌شود. روز نخست، به بخش بازرگانی و رسانه‌ای اختصاص دارد و پس از آن، نمایشگاه درهای خود را به روی عموم می‌گشاید.

در نمایشگاه امسال نیز نام‌های زیادی به چشم می‌خورد؛ ضمن اینکه مایکروسافت، نینتندو، انویدیا، الکترونیک آرتز و بلیزارد از جمله شرکت‌هایی هستند که نشست مطبوعاتی خواهندداشت.

درباره بازی‌های جدید، هم خبرهای معتبری انتشار یافته و هم گمانه‌زنی‌هایی صورت گرفته است. اما انتظار می‌رود چند عنوان بازی ورزشی و مسابقه‌ای جدید برای پیش‌نمایی و جهت تعامل مستقیم کاربران با این بازی‌ها آماده شده باشد که خلاصه آن چنین است:  

 

مایکروسافت و ایکس‌باکس

image

طبق خبرهای تاییدشده، مایکروسافت در نمایشگاه امسال برای ایکس‌باکس وان  27 عنوان و برای کامپیوترهای شخصی 10 عنوان بازی جدید معرفی می‌کند که «فورزا موتور اسپورت 7» از آن جمله است. علاوه بر این، انتشار چند تصویر جدید منسوب به ایکس‌باکس وان ایکس تنها سه روز مانده به برگزاری گیمزکام نشان می‌دهد که در صورت صحت این تصاویر، مایکروسافت شمار محدودی از کنسول‌های جدید خود را در قالب نسخه ویژه‌ای موسوم به «نسخه پروژه اسکورپیو» عرضه خواهدکرد.


 

سونی و پلی‌استیشن

image

طبق خبرهای رسیده، سونی امسال در گیمزکام نشست مطبوعاتی ندارد و در عوض، مثل پارسال بر بازدیدکنندگان عام و بخش نمایشگاهی این رویداد تمرکز کرده است. انتظار نمی‌رود سونی بازی‌های زیادی را به نمایش بگذارد؛ تنها چند عنوان که «گران توریسمو اسپورت» یکی از آن‌هاست.


 

الکترونیک آرتز

image

الکترونیک آرتز علاوه بر حضور در نمایشگاه، یک روز مانده به گشایش رسمی آن، رویدادی ویژه را میزبانی خواهدکرد. از این شرکت چند بازی‌ جدید انتظار می‌رود از جمله فیفا 18.


 

یوبی‌سافت

image

شرکت اصالتا فرانسوی یوبی‌سافت نیز چند عنوان بازی در نوبت انتشار دارد که بازی مسابقه‌ای The Crew 2 یکی از آن‌ها است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)