خانهاخبار
قیمت گلکسی نوت 8 فاش شد؛ عرضه فبلت گران‏‌قیمت سامسونگ در سه مدل

قیمت گلکسی نوت 8 فاش شد؛ عرضه فبلت گران‏‌قیمت سامسونگ در سه مدل

اطلاعات جدیدی از چین به‌دست آمده است که قیمت فبلت گلکسی نوت 8 را فاش می‌کند. شرکت سامسونگ، گلکسی نوت 8 را در سه مدل با حافظه‌های داخلی متفاوت عرضه خواهد کرد.
۱۳۹۶/۵/۲۹

گلکسی نوت 8 به عنوان فبلت پرچم‌دار 2017 شرکت سامسونگ، راهی بازار خواهد شد و شرکت سازنده، این مدل را 23 اوت (1 شهریور) به صورت رسمی معرفی می‎کند. تا زمان معرفی، هم‎چنان شایعه و گمانه‌زنی ‌های متعددی از فبلت گلکسی نوت 8 منتشر خواهد شد. به‌تازگی نیز، قیمت فبلت جدید سامسونگ در یک شایعه جدید از چین، به‎دست آمده است.

image

براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت سامسونگ گلکسی نوت 8 را با شش گیگابایت رم عرضه خواهد کرد و این فبلت، در سه مدل با 64 گیگابایت حافظه، 128 گیگابایت حافظه و 256 گیگابایت حافظه در دسترس قرار خواهد گرفت. با وجود اعلام عرضه هر سه مدل با شش گیگابایت رم، هنوز مشخص نیست که آیا نسخه «امپرر ادیشن» گلکسی نوت 8 با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه معرفی خواهد شد یا خیر؛ هرچند، مدتی پیش نیز یک شایعه‌پرداز شناخته شده از چین تأیید کرد که خبری از عرضه گلکسی نوت 8 با هشت گیگابایت رم نخواهد بود.

شرکت سامسونگ، چیپ‌ست اگزینوس 8895 خود را با هشت هسته پردازشی برای هر سه مدل درنظر گرفته است. قیمت مدل‌های مختلف فبلت گلکسی نوت 8 به شرح زیر است:

  • گلکسی نوت 8 با 64 گیگابایت حافظه با قیمت 6288 یوآن (معادل با 941 دلار آمریکا) عرضه خواهد شد.
  • گلکسی نوت 8 با 128 گیگابایت حافظه با قیمت 7088 یوآن (معادل با 1061 دلار آمریکا) عرضه می‌شود.
  • گلکسی نوت 8 با 256 گیگابایت حافظه با قیمت 7988 یوآن (معادل با 1196 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد.

هم‌چنین، به‌تازگی مشخص شده است که شرکت سامسونگ، فبلت گلکسی نوت 8 را با کارت حافظه میکرو SD با 256 گیگابایت حافظه و شارژر بی‌سیم یا دوربین 360 درجه برای کاربرانی ارسال خواهد کرد که این فبلت پرچم‌دار را 24 اوت، پیش‌خرید نمایند. در اروپا نیز، افرادی‌ که فبلت پرچم‎دار جدید سامسونگ را پیش‌خرید کنند؛ یک داک DeX رایگان دریافت خواهند کرد که با استفاده از آن و اتصال ماوس یا کی‌برد به این داک، می‌توانند از فبلت گلکسی نوت 8 به عنوان یک رایانه شخصی با سیستم‌عامل اندروید استفاده نمایند.

علاوه‌براین، مدتی پیش نمونه‌ ساختگی فبلت گلکسی نوت 8 فاش شد که طراحی نهایی این مدل را به نمایش می‌گذارد. شرکت سامسونگ، فبلت جدیدش را با دوربین دوگانه 12 و 13 مگاپیکسلی عرضه خواهد کرد و سنسور اثرانگشت در بدنه پشتی جای گرفته است. هم‌چنین، گلکسی نوت 8 مانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از یک دکمه فیزیکی برای فعال‌سازی دستیار صوتی بیکسبی استفاده می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

amir

۱۳۹۶/۵/۳۰
خیلی گرونه من که اگه باشم باپولش هزار تا کار دیگه میکنم
3500000 کم پولی نیست
من با گوشی خودم خیلی راحتم
من نمیدونم مردم مگه باگوشی چیکار میکنن
مهندس ها هم بایه گوشی بالارده ای که قیمتش 1500000 هست راحت کار انجام میدن
اگه واسه دوربینم که میگید من خودم دوربین حرفه ای دارم خیلی ام ازش راضیم
و اگه واسه گیم هم میگید کنسول خیلی بهتره یا کامپیوتر
دیگه از حق نگذریم 3میلیون یا4میلیون خیلی زیاده
مگه اینکه بچه مایه دار باشی که اون قضیش فرق میکنه
ولی من میدونم الان 200 نفرمیان جواب میدن که من بچه مایه دارم
باش
توخوب
توزحمت کش
تو ژن خوووب

keyhan

۱۳۹۶/۵/۲۹
خوشم میاد زدی تو خال! هیچ چیز جدیدی نداره فقط قیمتو برده بالا که فکر کنن خبریه

alias

۱۳۹۶/۵/۲۹
سامسونگ با تمام پیشرفت و امکاناتی که داره از اون برنداییه که سریع قیمتش میاد پایین

حسین

۱۳۹۶/۵/۲۹
اپلم همچین مالی نیس ، البته کلا به نظر من خرید گوشی بالای یه میلیون عاقلانه نیس چون یه گوشیه میانرده هم کارای اکثر ما رو انجام میده ، مخصوصا با میانرده های جدیدی که شرکتای مختلف وارد بازار کردن

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۹
اولا ایفون۸گرومتره ثانیا مگه ایفون چی داره که ادن می ارزه این نه.قطعات داخلی ایفون ساخت تایوان و کره مخصوصا سامسونگه صفحه نمایشش رو که سامسونگ زده تو چین هم اسمبل میشه دیگه چی؟