خانهاخبار
تاریخ معرفی رسمی Mate 10 تایید شد، 24 مهر

تاریخ معرفی رسمی Mate 10 تایید شد، 24 مهر

Huawei Mate 10 پرچم‌دار بعدی کمپانی چینی هوآوی است که احتمالا در حد و اندازه Galaxy note 8 ظاهر می‌شود. هوآوی امروز با ارسال دعوت‌نامه رسمی به مطبوعات، تاریخ معرفی رسمی آن را تأیید کرد
۱۳۹۶/۵/۲۸

فصل پاییز همیشه میزبان معرفی گوشی‌های مهمی از سوی کمپانی‌هایی مانند اپل، سامسونگ و هوآوی است. سامسونگ چند روز پیش تاریخ نهایی رونمایی از فبلت Galaxy Note 8 را رسما تأیید کرد و مدت‌هاست که شایعه‌های متعددی درباره معرفی Mate 10، پرچم‌دار تازه هوآوی می‌شنویم. این کمپانی سرانجام امروز، تاریخ نهایی و رسمی رونمایی از این گوشی را با ارسال دعوت‌نامه تأیید کرد.

این سازنده چینی، امروز دعوت‌نامه رسمی رویداد معرفی از Huawei Mate 10 را برای مطبوعات ارسال کرده است. رویداد مذکور قرار است در ماه اکتبر برگزار شود.

image

البته اطلاعاتی درباره Mate 10 در این دعوت‌نامه دیده نمی‌شود. تصویر این دعوت‌نامه یک طرح گرافیکی مرسوم است که عدد 10 را کاملا کمرنگ در پس‌زمینه نمایش می‌دهد و در متن آن نوشته شده «دستگاهی را ملاقات کنید که ارزش انتظار کشیدن دارد». ظاهرا هوآوی معتقد است که کاربران وفادارش باید گوشی‌های قدیمی‌شان را فراموش کرده و پاییزشان را با Mate 10 آغاز کنند.

رویداد معرفی رسمی گوشی Huawei Mate 10 قرار است روز 16 اکتبر (24 مهر) در شهر مونیخ آلمان برگزار شود. تنها کسانی که رسما از سوی سازنده به این رویداد دعوت شده‌اند، حق حضور در آن را خواهند داشت.

هوآوی سرانجام تمام اطلاعات موردنیاز ما را درباره Mate 10 در خلال رویداد معرفی‌اش، تأیید خواهد کرد. قیمت نهایی و زمان و مکان عرضه این گوشی هم احتمالا در همان روز مشخص خواهد شد. به نظر می‌رسد که این پرچم‌دار قرار است با گوشی‌هایی نظیر Galaxy Note 8 و iPhone 8 رقابت کنید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

omid

۱۳۹۶/۶/۲۲
خخخخخخخ میت 10هنوز نیومده چیجوری قیمتش اومده پایین؟
.
.
.
اینا همه نشونه ی سن پایینه
.
.
بعدم من باید چقدر بد بخت باشم که هنگ جی بشه برام ارزو
.
.
.
لطفا نظر منو تایید کنید

omid

۱۳۹۶/۶/۲۲
هنگ جی هم تو مزخرفی عالیه

omid

۱۳۹۶/۶/۲۲
الیاس نظر نده
.
.
چند سالته؟
.
.
من خانمم اس۷اج داره خودم میت 9
.
.
ال جی نه به،پای سامسونگ میرسنه نه به هواوی
.
.
به قرآن دوربین و و عمر باتری و راحتی میت9 بهتره اس 7اج بود
.
.
حالا هنگ جی به کنار که جی6 ب ااون فروش ضعیفش شرکتشو اورده4
.
.
.
بعدم پی ۱0پلاس از دو میلیون قیمتش بالا تره چی میگی واسه خودت؟؟
.
.
.
من ااگه میت 10 هم بیاد بازم میگیرمش و به نظرات تعصبی و بیخود بقیه کاری ندارم
.
.
ازتون خواهش میکنم نظرمو تایید کنید

الیاس

۱۳۹۶/۶/۱۸
خیلی خوبه تو داغونی عالیه

الیاس

۱۳۹۶/۶/۱۸
اولا الجی هیچ وقت بوت لوپ نشده ودوما قیمت جی 6 2200 نه 1800 مگه مثل حبابیه فرتی قیمتش بکشه پایین مثلا همین فیت 10 که اولش 2500 بود الان شده 1570 یا پی 10 پلاس که یکی دو ماه میشه 1و نیم و پی 10 هم اولش 2200 بود الان شده حدود 1600 بعدش تو و امثال تو که تو کل عمرتون بالاتر از گوشیای چینی و ویتنامی دستتوت نگرفتین حرف از برندای معتبر مثل الجی و سامی و اپل نزنین و باید آرزوی داشتن الجیو داشته باشی!