خانهاخبار
دو مدل از گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس 2، اواخر شهریور عرضه می‌شود

دو مدل از گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس 2، اواخر شهریور عرضه می‌شود

یک شایعه جدید، به‌تازگی منتشر شده است که ادعا می‌کند فبلت بدون حاشیه شیائومی می میکس 2، اواخر شهریور معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۵/۲۸

براساس اطلاعات منتشر شده از چین، شرکت شیائومی گوشی بدون حاشیه می میکس 2 را در دو مدل عرضه خواهد کرد؛ یک مدل به شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و مدل دیگر با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه عرضه می‎شود.

به‌نظر می‌رسد مدل مقرون به صرفه‌تر شیائومی می میکس 2 نزدیک به 549 دلار قیمت خواهد داشت و شرکت سازنده برای مدل قدرت‏مند آن، برچسب قیمتی 749 دلار را مدنظر قرار داده است. البته اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، می میکس 2 یکی از گران‌قیمت‌ترین گوشی‌های شرکت شیائومی خواهد بود.

image

همان‌طور که در شایعات گذشته ذکر شده است، شرکت شیائومی گوشی می میکس 2 را با اسم‌رمز «Chiron» توسعه می‎دهد و انتظار داریم تا این گوشی با چیپ‌ست هشت هسته‏ای اسنپدراگون 835 کوالکام عرضه شود. البته، عرضه می میکس 2 با چیپ‌ست پرچم‏دار جدید کوالکام چندان دور از انتظار نیست زیرا شرکت شیائومی برای می میکس نیز، از تراشه چهار هسته‏ای اسنپدراگون 821 استفاده کرد که تا اوایل سال 2017 به عنوان قدرت‌مندترین چیپ‌ست کوالکام به شمار می‎رفت.

می میکس 2 به یک دوربین 12 مگاپیکسلی (با سنسور IMX386 سونی) مجهز خواهد بود و برای ثبت تصاویر سلفی نیز، شاتر 5 مگاپیکسلی (با سنسور OV5675 امنی‌ویژن) در حاشیه پایین نمایشگر جای گرفته است؛ البته، اگر می میکس 2 طراحی مشابه با نسل قبل خود داشته باشد.

گمان می‎رود شرکت شیائومی، می میکس 2 را با شاسی از جنس فلز و سرامیک عرضه خواهد کرد؛ هرچند در شایعات اخیر به جنس بدنه گوشی بدون حاشیه شیائومی اشاره نشده است. شرکت شیائومی، می میکس 2 را با طراحی بدون حاشیه عرضه خواهد کرد؛ به‌طوری‌که 93 درصد از پنل جلوی گوشی به صفحه‌نمایش آن اختصاص می‌یابد.

سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1 روی گوشی جدید شیائومی می میکس 2 نصب خواهد بود و شرکت سازنده، سیستم‌عامل اندروید را با پوسته MIUI 9 شخصی‌سازی کرده که جدیدترین نسخه از رابط‌کاربری اختصاصی شیائومی، مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید گوگل است.

اگر اطلاعات به‌دست آمده دقیق باشد، شرکت شیائومی می میکس 2 را زودتر از آنچه که انتظار داشتیم؛ عرضه خواهد کرد. بر همین اساس، ممکن است می میکس 2، گوشی بدون حاشیه جدید شیائومی 21 شهریور (12 سپتامبر) به صورت رسمی معرفی شود. اگر به خاطر داشته باشید، نسل اول گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس، ماه اکتبر عرضه شد و اکنون، شرکت شیائومی تصمیم گرفته است تا گوشی بدون حاشیه جدیدش را زودتر از موعد ارائه دهد.

البته این گمانه‌زنی‌ها به صورت رسمی توسط شیائومی تأیید نشده باشد؛ به همین جهت، شاید بهتر است تا زمان ارائه جزئیات رسمی برای تصمیم‌گیری پیرامون گوشی جدید خود، منتظر بمانید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)