خانهاخبار
وعده ایسوس برای به‌روزرسانی سری 3 و 4 زنفون به اندروید O

وعده ایسوس برای به‌روزرسانی سری 3 و 4 زنفون به اندروید O

کمپانی ایسوس چند روز پیش 4 نسخه از Zenfone 4 را رسما معرفی کرد و حالا اعلام کرده که تمام این گوشی‌ها علاوه بر سری Zenfone 3، تا سال آینده به اندروید O به‌روزرسانی می‌شوند.
۱۳۹۶/۵/۲۷

همان‌طور که می‌دانید، کمپانی ایسوس دو روز پیش 4 نسخه مختلف را از سری Zenfone 4 رسما معرفی کرد. همه این گوشی‌های تازه به‌صورت پیش‌فرض به اندروید نوقا مجهز شده‌اند اما تکلیف نسخه‌های بعدی اندروید چه می‌شود؟ اندروید O یا اندروید 8 احتمالا تا چند هفته آینده منتشر خواهد شد و البته هنوز هم نام رسمی آن را نمی‌دانیم.

اگر علاقه‌مند هستید که یکی از این گوشی‌های تازه را تهیه کنید، مطمئن باشید که حتما در آینده به اندروید O ارتقا می‌یابند. تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، در خلال رویداد معرفی این 4 نسخه، از سوی سازنده آن‌ها به نمایش درآمده و ادعا می‌کند که تمامی آن‌ها قادر خواهند بود به اندروید بعدی به‌روزرسانی شوند.

image

وعده ارتقا به اندروید O برای تمامی نسخه‌های Zenfone 4 خبر خوبی است. نکته جالب‌توجه دیگر دراین‌باره، امکان ارتقای Zenfone 3 پارسال به این نسخه از اندروید است. به‌روزرسانی اندروید O برای نسخه‌های Zenfone 3 همچنین شامل رابط کاربری ZenUI 4.0 می‌شود که طبق ادعای ایسوس، کاملا مدرن، زیبا، ساده و نوین طراحی شده. کمپانی ایسوس پیش از این در رابط کاربری ZenUI 3.0 از اپلیکیشن‌های جانبی بسیاری بهره گرفته بود اما سعی کرده استفاده از این نرم‌افزارها را در ZenUI 4.0 محدود کند.

خبر بد هم این است که ایسوس احتمالا انتشار اندروید O را برای تمام این گوشی‌ها به‌تدریج و آهسته اجرا می‌کند. انتظار می‌رود که انتشار این نسخه از اندروید در نیمه دوم سال 2018 برای گوشی‌های مذکور محقق شود. در حال حاضر می‌دانیم که این اتفاق قطعا رخ می‌دهد اما اگر از کاربران Zenfone 3 و Zenfone 4 هستید، باید مدت زمانی طولانی منتظرش بمانید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)