خانهاخبار
برخی از قابلیت‌های فبلت میت 10 هوآوی رسما تأیید شد

برخی از قابلیت‌های فبلت میت 10 هوآوی رسما تأیید شد

بروس‎ لی، یکی از مقامات ارشد هوآوی به‌طور رسمی تأیید کرد میت 10 با چیپ‌ست پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی Kirin 970 عرضه خواهد شد و این فبلت، به نمایشگر بدون حاشیه مجهز شده است.
۱۳۹۶/۵/۲۷

در مصاحبه‌ای با Hardware Zone، مدیر اجرایی هوآوی جزئیات چندانی را در رابطه با گوشی جدید هوآوی ارائه نکرد اما به صراحت تأیید نمود که میت 10 با چیپ‌ست Kirin 970 عرضه خواهد شد. به گفته‌ی وی، این تراشه عملکرد خارق‌العاده‌ای را ارائه خواهد داد و روی شارژدهی باتری تأثیر کم‌تری دارد.

بروس لی، نائب رئیس بخش ابزارهای موبایل در واحد تجاری مصرف‌کنندگان شرکت هوآوی تأیید کرد که میت 10 به یک نمایشگر بزرگ مجهز خواهد بود اما بدنه آن، کوچک است. به همین جهت، انتظار می‌رود که منظور وی از اندازه بزرگ نمایشگر و ابعاد کوچک فبلت جدید این شرکت، ارائه میت 10 با طراحی بدون حاشیه باشد؛ مانند آنچه در گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ یا حتی گوشی ال‌جی جی 6 دیده‌ایم.

image

اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش شرکت هوآوی نام تجاری EntireView را به ثبت رساند که به‌نظر می‌رسد برای نمایشگر میت 10، به ثبت رسیده است. شرکت سامسونگ و ال‌جی نیز، نام Infinity Display و Full Vision را به ترتیب برای گوشی‌های پرچم‏دار گلکسی اس 8 و ال‌جی جی 6 انتخاب کرده‏اند.

هنگامی‌که از بروس‌ لی در رابطه با قابلیت‌های احتمالی دیگر میت 10 پرسیده شد، وی به فناوری شارژ سریع SuperCharge اشاره کرد؛ همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، فناوری مذکور به طور اختصاصی برای محصولات هوآوی طراحی شده است و شارژ سریع باتری را در گوشی‌های هوآوی امکان‌پذیر می‌کند. با این‌حال، بروس لی از پاسخ به این پرسش که میت 10 ضدآب خواهد بود یا خیر؛ امتناع کرد.

نائب رئیس بخش ابزارهای موبایل در واحد تجاری مصرف‌کنندگان شرکت هوآوی در ادامه، افزود که توسعه‌دهندگان امیدوارند که کیفیت صدای میت 10 ارتقا یابد؛ با این‌حال، وی اشاره نکرد که آیا جک هدفون (جک 3.5 میلی‌متری) از فبلت میت 10 حذف خواهد شد و هوآوی روی درگاه یواس‌بی تایپ سی حساب باز می‌کند یا خیر. هرچند، بروس لی نسبت به آینده رابط یواس‌بی تایپ سی در میان گوشی‌های هوشمند ابراز امیدواری کرد.

image

 در نهایت، مدیر اجرایی هوآوی به چهار هدف اصلی این شرکت برای گوشی‌های هوشمندش اشاره کرد و بروس لی ادعا می‌کند که هوآوی در تلاش است تا عملکرد چیپ‌ست Kirin را بهبود بخشیده و مصرف انرژی این تراشه را کاهش دهد. هم‏چنین، هوآوی روی نرم‌افزار گوشی‌های هوشمند خود کار می‌کند تا آن‌را کارآمدتر نموده و سرعت رابط‎کاربری را بهبود بخشد. در نهایت، بروس لی خوش‌بین است که قابلیت‌های 4G و 5G گوشی‌‏های هوشمندش را بهتر کند و با اعمال تغییراتی، تجربه مناسبی را برای کاربران علاقه‌مند به عکاسی به ارمغان بیاورد.

با توجه به هدف نهایی که بروس لی به آن اشاره کرده است، به‌نظر می‎رسد که فبلت میت 10 نیز به لنزهای لایکا مجهز خواهد بود؛ مشابه با گوشی پرچم‌دار پی 10 و پی 10 پلاس هوآوی که از لنزهای ساخت این شرکت آلمانی استفاده میکند. البته بروس لی، اشاره دقیقی به زمان عرضه میت 10 نداشت اما می‌دانیم این فبلت، ماه اکتبر معرفی خواهد شد.

اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش، رئیس واحد تجاری مصرفی هوآوی میت 10 را با گوشی بعدی اپل مقایسه نمود و ادعا کرد که میت 10، آیفون 2017 اپل را شکست می‌دهد!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

یونس

۱۳۹۶/۶/۳۰
ب کوری چشم دشمنانش
هواوی هروز پیشرفت میکنه
بسیار بهترز سامسونگ اشغال
و اون اپل باسیب کرموش

ali

۱۳۹۶/۵/۲۹
دوست عزیز این عکس مربوط به میت9پرو هست و ربطی به میت 10 نداره
لطفا بدون اطلاعات نظر ندیم
بعدم شما چیزی میبینی تو این عکس که اینقدر زود قضاوت میکنی؟؟

LORD LOSS

۱۳۹۶/۵/۲۸
اگه رام اشتباه بزنی نمیسوزه یا بوت لوپ میشه یا بدتر (بریک) میشه که هردو ب سختی قابل بازگشتن
ولی گزینه بهتری واست دارم برو رام lineage os رو بزن خیلی بهتره روش نصبش هم تو اینتر نت هست

الهام

۱۳۹۶/۵/۲۸
قبل از ترکیدن نتونستی بفهمی آخر از چنتا از قابلیت های به روزِ "ایفون" تونستی استفاده کنی تا ایران؟؟؟؟؟؟؟ تونستی از share it چیزی به سیستمی جز سیستم ایفونت بدی؟؟ تونستی بلوتوث کنی بی درد سر؟؟؟؟؟ باقیشو دیگه خودت دمبالش بگرد ...

الهام

۱۳۹۶/۵/۲۸
جل الخالق ما گفتیم فقط رزمی کاره نگو شعبده بازم بوده که ... تو قوطی کبریت نگهش داشته بودن تا حالا؟؟؟؟!!!!!!!