خانهاخبار
طراحی زیبای LG V30 در رندر جدید

طراحی زیبای LG V30 در رندر جدید

V30 موبایل بعدی ال‌جی در کلاس پرچمدار‌ها است و تا دو هفته دیگر به‌طور رسمی معرفی می‌شود. اطلاعات و تصاویر منتشر شده تا همین‌جا هم نوید‌بخش محصولی خاص و کاربردی است. امروز هم رندری جدید از سوی ایوان بلس، افشاگر مشهور منتشر شده که عطشمان را بیشتر می‌کند.
۱۳۹۶/۵/۲۶

در مقایسه با G6 ال‌جی، پیشرفت‌های ظاهری بسیاری در V30 مشاهده می‌شود، از حاشیه‌های کم‌تر بالا و پایین صفحه‌نمایش تا انحنای ارگونومیک بدنه. امروز ایوان بلس، لیکر مشهور در توییتر خود رندری جدید از V30 را منتشر کرد که توقعاتمان را از قبل هم بالاتر برد.

image

می‌دانیم که وی30 صفحه نمایش 6 اینچی پلاستیک OLED با نسبت صفحه 2:1 و ابعادی مشابه G6 خواهد داشت. از رندر‌ها و اطلاعات مشخص است حرکت ال‌جی به‌سوی بهترین، کاربردی‌ترین و به جرات زیباترین موبایل سری V و شاید در بین تمام محصولاتش است.

در دو گوشی قبل این سری ال‌جی بیشترین تمرکز خود را بر عملکرد بخش‌های مختلف و مقاومت بدنه گذاشته بود، این بار اما با لبه‌های درخشان و طراحی مینیمال انتظارات از این سری تغییر کرده و امیدواریم ال‌جی در کنار حفظ ویژگی‌های محبوب این سری، ظاهر آن‌را هم بهبود داده و هوادارانش را راضی کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۹
استاندارد؟اولا اینم نسبت صفحه نمایشش ۱۸:۹هست ثانیا الان همه دارن میرن به سمت این نوع صفحه نمایش ولی شرکت بنجول ساز هنگ تی سی هنوز همون طراحی قدیمی با حاشیه های زیاد و صفحه نمایش منسوخ شده ال سی دی رو استفاده میکنه

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۹
شک نکن اینم بوت لوپ میشه .اگه بوت لوپ نشه که هنگ جی نیست

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۸
صفحه نمایش دومV20رو که هنگ تی سی کپی زد ببینیم ایندفعه هنگ تی سی چیو نیخواد کپی کنه.در ضمن نسبت صفحه اینم مثلg6 هست تقریبا همون ۱۸:۹

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۸
سعیدfm بوت لوپ که مشخصه بارز گوشی های هنگ جیه.اصلا اگه بوت لوپ نشه که هنگ جی نیست

سعیدfm

۱۳۹۶/۵/۲۸
معلومه که مثل بنز روشن میشه مگه همه ی گوشی ها مثل پرچمدار دمپل و سامهنگن که یا بوت لوپ شه یا بترکه