خانهاخبار
احتمال معرفی Apple Watch 3 با مودم LTE در ماه سپتامبر

احتمال معرفی Apple Watch 3 با مودم LTE در ماه سپتامبر

ظاهرا اپل می‌خواهد نسل تازه ساعت‌های هوشمندش را هم به‌زودی و درکنار iPhone 8 معرفی کند. گفته می‌شود که این ساعت به مودم LTE مجهز شده و سیم‌کارت داخلی هم دارد.
۱۳۹۶/۵/۲۶

پیش از امروز هم شایعه‌های متعددی درباره نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل، منتشر شده بود. طبق ادعای این شایعه‌ها، Apple Watch 3 احتمالا به‌همراه iPhone 8 در ماه سپتامبر رسما معرفی خواهد شد. امروز هم گزارش تازه‌ای از CNBC منتشر شده که احتمال معرفی این ساعت هوشمند تازه را در ماه سپتامبر تایید می‌کند.

در شایعه‌های قبلی گفته شده بود که Apple Watch 3 از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی خواهد کرد و دیگر نیازی به اتصال آن به آیفون وجود ندارد. حالا این گزارش تازه ادعا می‌کند نسل تازه ساعت‌های هوشمند اپل به‌جای سیم‌کارت فیزیکی، احتمالا به یک سیم‌کارت داخلی غیرقابل‌تعویض مجهز خواهد شد.

در اخبار قبلی درباره این گجت پوشیدنی گفته شده بود که کمپانی اپل برای تامین قطعات مودم LTE از Intel کمک می‌گیرد و هر 4 اپراتور معروف آمریکایی هم قرار است این ساعت را عرضه کنند. این اخبار، امروز هم در گزارش CNBC به تایید رسید و تحلیل‌گران بازار تکنولوژی معتقدند که Apple watch 3 در صورت پشتیبانی از LTE، پرفروش‌ترین ساعت هوشمند خواهد شد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

King m4m

۱۳۹۶/۵/۲۶
هیچی دیگه
همینجوریش میزان شارژدهی مناسبی نداره
خیلیا دارن میگن سامسونگ سامسونگ واس اینکه شارژدهی بهتری داره
مودم 4جی بیاد روش دیگه چی میخواد بشه