خانهاخبار
پیش‌بینی‌های جدید موسسه KGI در مورد اپل واچ 3

پیش‌بینی‌های جدید موسسه KGI در مورد اپل واچ 3

موسسه KGI که به ارائه پیش‌بینی‌هایی دقیق و قابل اعتماد در مورد محصولات آینده اپل شهره است، به تازگی نیز در مورد نسخه سوم اپل واچ، صحبت‌هایی را به میان آورده است.
۱۳۹۶/۵/۲۶

به‌احتمال قریب‌به‌یقین تا چندی دیگر باید شاهد رونمایی از اپل واچ 3 باشیم. به‌تازگی نیز برخی از منابع اظهار داشته‌اند که این ساعت هوشمند هم‌زمان با آیفون‌های جدید معرفی خواهد شد.

پیش‌تر در جی اس ام در مورد مشخصات احتمالی و مورد انتظار اپل واچ 3 نوشتیم. اکنون نیز موسسه KGI و تحلیل‌گر معروفش، مینگ چی کو که به ارائه پیش‌بینی‌هایی دقیق در مورد محصولات آینده اپل شهره هستند، در مورد مشخصات نسخه سوم اپل واچ صحبت‌هایی را به میان آورده‌اند.

image

به استناد KGI، اپل واچ 3 امسال در دو مدل LTE و غیر LTE روانه بازار خواهد شد. همچنین به گفته مینگ چی کو، طراحی اپل واچ دستخوش تغییرات نخواهد شد و شاهد تغییرات محسوسی در فرم آن نیز نخواهیم بود. این تحلیلگر همچنین تایید کرده است که اپل واچ همچنان در دو سایز 38 و 42 میلی‌متر عرضه می‌شود.

این پیش‌بینی KGI، ده روز پس از آن مطرح می‌شود که خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی عنوان کرد که اپل واچ نسل سوم از مودم‌های LTE شرکت اینتل برای ارتباطات خود استفاده خواهد کرد. جان گرابر در وب‌سایت daringfireball نیز اظهار داشت که اپل واچ جدید چهره‌ای جدید نیز خواهد داشت، هرچند که او پس از مدتی از این ادعای خود پا پس بکشید.

KGI پیش‌بینی کرده است که نسل سوم ساعت‌های هوشمند اپل از اتصالات 3G پشتیبانی نمی‌کند و LTE تنها نوع ارتباطات پشتیبانی شده است. البته این سیاست اپل ممکن است به محدود کردن بازارهای هدف اپل واچ نیز منجر شود.

به گفته بلومبرگ، تمامی 4 اپراتور بزرگ آمریکا (AT&T، ورایزن، تی موبایل و اسپرینت) فروش نسخه‌های سلولار اپل واچ را نیز به عهده خواهند داشت؛ اما علاوه بر مدل‌های سلولار، برخی شایعات به مدل‌هایی با عدم پشتیبانی از LTE نیز اشاره دارند. هرچند که عدم پشتیبانی اپل واچ‌ها از LTE موجب کاهش سرعت نخواهد شد و یک سرعت‌بالا مورد انتظار است.

به گفته KGI، اپل در طول امسال احتمالا 17.5 تا 18 میلیون اپل واچ را روانه بازار خواهد کرد که 8 تا 9 میلیون آن‌ها ازجمله مدل‌های جدید خواهند بود. مینگ چی کو عقیده دارد که کمتر از نصف اپل واچ‌ها (حدود 35 تا 40 درصد) از ارتباطات LTE پشتیبانی خواهند کرد.

اگر اپل بخواهد به سنت‌ها وفادار بماند، احتمالا باید ماه آینده و در کنار معرفی آیفون‌های جدید، شاهد رونمایی از اپل واچ‌هایی با پشتیبانی از LTE نیز باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)