خانهاخبار
اسنشال فون‌های پیش‌فروش‌شده طی 7 روز آینده ارسال می‌شوند

اسنشال فون‌های پیش‌فروش‌شده طی 7 روز آینده ارسال می‌شوند

اسنشال‌فون از زمان معرفی توسط اندی رابین با حواشی بسیاری روبرو بوده، از طراحی متفاوت و سوال برانگیز تا تاخیر و تعویق بسیار در عرضه. در هفته‌های گذشته اما اوضاع بهتر شده و طبق گزارشات به‌نظر می‌رسد گوشی‌ها طی 7 روز آینده برای مشتری‌ها ارسال خواهند شد.
۱۳۹۶/۵/۲۵

اوضاع سهام و ارزش اسنشال کاملا رضایت‌بخش است، تا جایی که حتی بدون عرضه یک محصول ارزشی برابر با 1.2 میلیارد دلار دارد. اندی رابین هفته گذشته در توییتی اعلام کرد تاریخ عرضه گوشی طی هفته آینده مشخص خواهد‌شد و حال اطلاعات دقیق‌تر شده‌است.

image

افرادی که اسنشال‌فون را پیش‌خرید کرده‌بودند دیروز از سوی اسنشال ایمیلی دریافت‌کردند مبنی بر آماده بوده گوشی‌هایشان برای ارسال طی هفت روز آینده.

اسنشال‌فون در آمریکا به‌طور انحصاری توسط Sprint عرضه خواهد‌شد، اما خرید ورژن آنلاک آن از آمازون و ای‌بی هم ممکن است. اسنشال در وبسایت رسمی خود این موبایل را با قیمت 699 دلار می‌فروشد و همچنین امکان خرید آن با اقساط 24 ماهه (29.13 دلار در ماه) وجود دارد.

انتظار می‌رود اسپرینت عرضه اسنشال‌فون را از 18 اوت (27 مرداد) شروع کند هرچند تاریخ دقیقی از سوی این شرکت اعلام نشده. اگر شما دوربین 360 درجه اسنشال را هم پیش‌خرید کرده باشید احتمالا ایمیلی درباره تاریخ ارسال آن نیز دریافت خواهید‌کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Army4030

۱۳۹۶/۵/۳۰
بهترین گوشی امسال خواهد بود بدون شک با بدنه تیتانیوم رو دستش نیس و منی که xzp خریدم فعلا نیازی بهش ندارم اما گوشی بعدی این شرکت آمریکای رو حتما باید تست کنم

Mahdi

۱۳۹۶/۵/۲۵
مسخره است این همه پول بدی واس گوشی که دوربینش لرزشگیر اپتیک و زوم اپنیکال نداره