خانهاخبار
رندرهای جدید از سری چهارم خانواده ذن‌فون ایسوس منتشر شد

رندرهای جدید از سری چهارم خانواده ذن‌فون ایسوس منتشر شد

ایوان بلس، افشاگر معروف و قابل اعتماد دنیای گوشی‌های هوشمند، به تازگی رندرهای جدید خانواده ذن‌فون ۴ ایسوس را منتشر نموده که شامل مدل‌های ذن‌فون ۴، ذن‌فون ۴ سلفی، ذن‌فون ۴ سلفی پرو و ذن‌فون ۴ مکس است.
۱۳۹۶/۵/۲۵

هفته گذشته، شرکت ایسوس به طور تصادفی اطلاعات مهمی از نسل جدید خانواده ذن‌فون را منتشر کرد که شامل جزئیاتی درباره قیمت و مشخصات سخت افزاری این ۴ مدل بود. امروز ایوان بلس رندرهای جدیدی از گوشی‌های این خانواده را در ۴ مدل ذکر شده به نمایش گذاشت.

ذن‌فون ۴ از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED و با کیفیت FullHD بهره مند است. این گوشی در دو مدل با پردازنده‌های اسنپ دراگون ۶۳۰ و اسنپ دراگون ۶۶۰ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی تولید می‌شود. هر دو نسخه از ذن‌فون ۴ به دوربین دوگانه با لنزهای ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی مجهز خواهند بود.

ایسوس ذن‌فون ۴

نمایش‌گر ذن‌فون ۴ سلفی و ذن‌فون ۴ سلفی پرو مانند نسخه استاندارد این خانواده ۵.۵ اینچی و از نوع AMOLED است، تنها تفاوت در رزولوشن این دو نمایش‌گر است که در مدل ذن‌فون ۴ سلفی از کیفیت HD و در نسخه پرو آن از FullHD استفاده شده است. ایسوس در ذن‌فون ۴ سلفی از اسنپ دراگون ۴۳۰ و در نسخه پرو از چیپ اسنپ دراگون ۶۲۵ استفاده خواهد کرد. اما می‌رسیم به مهم‌ترین بخش این دو گوشی که دوربین آن‌هاست؛ هر دو مدل در بخش دوربین بر خلاف معمول ظاهر شده‌اند، به این معنی که دوربین سلفی این گوشی‌ها به لنز دوگانه مجهز است. نسخه ذن‌فون ۴ سلفی پرو از ماژولی با دو لنز ۲۴ و ۵ مگاپیکسلی و ذن‌فون ۴ سلفی از ماژولی با لنزهای ۲۰ و ۸ مگاپکسل بهره مند‌ است. قیمت نسخه معمولی نسل چهارم ذن‌فون سلفی برابر ۳۵۰ دلار و قیمت نسخه پرو آن معادل ۴۷۰ دلار اعلام شده است.

ایسوس ذن‌فون ۴ سلفی

ایسوس ذن‌فون ۴ سلفی پرو

آخرین نسل از این خانواده، ذن‌فون ۴ مکس است که با تمرکز بر روی ظرفیت باتری وارد میدان می‌شود. باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی وظیفه تامین انرژی چیپ اسنپ دراگون ۴۲۵ به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را بر عهده دارد. ایسوس در نسخه مکس از نمایش‌گر ۵.۲ اینچی با کیفیت HD استفاده نموده. از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین دوگانه در پشت گوشی اشاره کرد به لنزهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. قیمت این مدل در حدود ۲۷۰ دلار خواهد بود.

ایسوس ذن‌فون ۴ مکس

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)