خانهاخبار
احتمال معرفی نیکون D850 در این هفته

احتمال معرفی نیکون D850 در این هفته

آخرین دوربین فول فریم معرفی شده از سوی نیکون، D810 است که در سال 2014 معرفی شد و پس از گذشت مدت‌ها، اکنون علاقه مندان منتظر رونمایی از دوربین فول فریم بعدی یعنی D850 هستند که ممکن است در این هفته معرفی شود.
۱۳۹۶/۵/۲۴

شاید عده‌ای از کاربران و علاقه مندان دنیای دیجیتال، اشتیاقی برای دیدن گوشی‌های هوشمندی که در هفته‌های آتی معرفی می‌شوند، نداشته باشند. برخی از آنها، به ویژه عکاسان، اگر بشنوند که نیکون D850 ممکن است در این هفته معرفی شود، بسیار خوشحال خواهند شد. نیکون معرفی دوربین DSLR فول فریم D850 را تایید کرده اما در مورد تاریخ دقیق آن چیزی نگفته است. بر اساس اطلاعات جدیدی که از این کمپانی درز کرده، این دوربین روز چهارشنبه این هفته معرفی می‌شود.

D850 قطعا با به روز رسانی‌های از سوی نیکون همراه خواهد شد چراکه سه سال از معرفی آخرین دوربین فول فریم این کمپانی یعنی D810 می‌گذرد. این دوربین در سال 2014 معرفی و عرضه شد. اکثر دوربین‌های دیجیتالی که نیکون در این زمان معرفی کرده، ویژه عکاسان آماتور و غیرحرفه‌ای‌ها بوده اما D850 عکاسان حرفه‌ای و کسانی که عکاسی را به شکل تخصصی دنبال می‌کنند، را هدف قرار داده است.

image

اطلاعات زیادی از این دوربین به بیرون درز نکرده اما اسلایدهایی هم بوده‌اند که می‌توانند برخی ویژگی‌های آن را در اختیار ما قرار دهند. از جمله تصویری که احتمالا شکل نهایی دوربین را نشان می‌دهد. در فهرست مشخصات آن، با ویژگی‌های کاملا سطح بالا روبه‌رو هستیم مانند سنسور 45.75 مگاپیکسلی، بازه ISO از 64 تا 25600، که امکان تغییر از 32 تا 108400 را هم دارد. این دوربین می‌تواند ویدئوهای فول فریم را با رزولوشن 4K UHD و ویدئوهای تایم لپس را با رزولوشن 8K ثبت کند. به علاوه نمایشگر LCD، 2.36 میلیون نقطه دارد و با استفاده از یک فرمان، می‌توان محتوای نمایش داده شده بر روی آن را کنترل کرد.

همچنین D850 از آخرین ویژگی‌های ارتباطی مانند وای فای و بلوتوث بهره می‎‌برد. نیکون احتمالا همزمان با این دوربین، SnapBridge جدید و بهبود یافته را برای انتقال تصاویر معرفی خواهد کرد. البته خبری از GPS نخواهد بود. این دوربین دو درگاه برای کارت حافظه دارد که برای دو نوع مختلف کارت یعنی SD و مدل کمیاب‌تر یعنی XQD است.

اما هیچ کدام از این اطلاعات تایید شده نیستند و باید تا تایید آنها و جزئیات دیگر از سوی نیکون صبر کنیم. شباهت این دوربین با D810 در بخش‌های مختلف است و حتی ممکن است از نظر قیمت هم این تشابه ادامه داشته باشد. قیمت نیکون D810 بدون لنز 3000 دلار است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علیرضا

۱۳۹۶/۵/۲۴
قیمتش چنده به نظرت؟

مسلم

۱۳۹۶/۵/۲۴
من که چشمام خشک شد از بس منتظر موندم. دو سه هفته اس که دوربینم رو فروختم که اینن رو بخرم.