خانهاخبار
شارژر بی‌سیم V30 در وب‌سایت ال‌جی دیده شد

شارژر بی‌سیم V30 در وب‌سایت ال‌جی دیده شد

شایعه شده که ال‌جی می‌خواهد دو نسخه معمولی و پلاس برای V30 معرفی کند و تنها یکی از این نسخه‌ها به شارژ بی‌سیم داخلی مجهز است. امروز تصویر داک شارژ بی‌سیم خارجی این گوشی‌ها لو رفت.
۱۳۹۶/۵/۲۳

امروز اخبار تازه‌ای درباره داک شارژ بی‌سیم برای گوشی‌های V30 و V30 Plus منتشر شده که حدس و گمان‌ها را دراین‌باره به نتیجه واقعی‌تری نزدیک می‌کند. این داک با شناسه کالا PWM-5300 امروز به مدت کوتاهی روی وب‌سایت رسمی ال‌جی دیده شد و به‌نظر می‌رسد که این کمپانی حالا صفحه مورد نظر را کاملا حذف کرده است. شایعه‌ها دراین‌باره از جایی آغاز شد که گزارش‌های متعددی درباره احتمال عرضه دو نسخه مختلف V30 و V30 Plus منتشر شدند. این گزارش‌ها ادعا کردند که کمپانی ال‌جی قصد دارد امسال دو نسخه معمولی و پلاس را برای نسل جدید گوشی‌های سری V معرفی کند و تنها یکی از آن‌ها به تکنولوژی شارژ بی‌سیم داخل دستگاه مجهز می‌شود. درواقع منابع متعددی در کره جنوبی ادعا کردند که احتمالا ویژگی‌های V30 کمتر و محدودتر از نسخه Plus خواهد بود. این منابع همچنین اشاره کره‌اند که نسخه V30 Plus هم احتمالا به همراه V30 معرفی و عرضه می‌شود اما تعداد این دستگاه‌ها علی‌رغم ویژگی‌های بیشتر، کمتر خواهد بود. از میان این ویژگی‌ها می‌توان به DAC صوتی پیشرفته و شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

image

کالایی که در تصویر بالا شاهدش هستیم، برای نسخه V30 معمولی طراحی شده و در مشخصاتش هم اسمی از نسخه پلاس نیامده. از طرفی ممکن است تصویر فوق اصلا اشتباه طراحی شده باشد یا کلمه Plus به‌صورت تصادفی و غیرعمد از آن حذف شده باشد. این خبر تازه حتی اخبار قبلی درمورد احتمال عرضه دو نسخه را هم تاحدودی نقض می‌کند. کمپانی ال‌جی ممکن است فقط یک نسخه V30 را یک طراحی واحد معرفی کرده و نسخه‌هایی از آن را با کانفیگ‌های متفاوت در بازارهای مختلف عرضه کند. احتمال دیگری هم مبنی بر معرفی و عرضه تنها یک نسخه با یک کانفیگ در سرتاسر جهان وجود دارد اما این احتمال با توجه به معرفی G6 با ویژگی‌های مختلف در بازارهای متفاوت، کم است. از طرفی گوشی G6 هم امسال یک نسخه Plus داشت و همین موضوع باعث تقویت احتمال معرفی نسخه مشابه برای V30 می‌شود.

متاسفانه تمام این موضو‌ها فعلا حدس و گمان هستند و باید منتظر معرفی رسمی V30 از سوی‌ ال‌جی بمانیم تا ببینیم این غول تکنولوژی برای دومین پرچم‌دار امسالش چه تصمیمی گرفته است. تنها چیزی که درباره آن تقریبا مطمئن هستیم، طراحی ظاهری این شارژ بی‌سیم خارجی است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mostafa

۱۳۹۶/۵/۲۳
اخه این چه وضعشه 700 دلار پول میدی اون وقت داک نداره یا اگه داره ضعیفه؟ حداقل یه نسخه بده بیرون همه چی تموم شارژر بی سیم اصلا مهم نیست چون خیلی دیر شارژمیکنه. اما داک خیلی کاربردیه اگه تو نسخه ی معمولی نداشته باشه اصلا ارزش خرید نداره