خانهاخبار
این 5 گوشی خاص را بخرید (مرداد 96)

این 5 گوشی خاص را بخرید (مرداد 96)

تنوع گوشی‌های بازار بسیار زیاد است دراین‌بین کسانی هستند که دوست دارند صاحب یک گوشی خاص باشند که کمتر کسی آن را دارد پس بهتر است به دنبال برندهای خاص باشید.
۱۳۹۶/۵/۲۳

BlackBerry Keyone 

image

بلک بری را همه می‌شناسند این برند بیشتر محبوب مدیران و افرادی است که به دنبال گوشی‌های با امنیت بالا هستند.

Keyone یکی از جدیدترین گوشی‌های این برند است. این گوشی مجهز به کلید فیزیکی 4 ردیفه است که کار تایپ را راحت‌تر می‌کند. علاوه بر این صفحه نمایش 4.5 اینچی لمسی هم برای آن وجود دارد. اندروید 7.1 به صورت پیش فرض به روی آن نصب شده است.

یکی از بخش‌های ناامید کننده پردازنده است که البته از پس کارهای روزمره به خوبی برمی‌آید اما نباید توقع بازی از آن را داشته باشید.

برای این گوشی 3 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده که کافی به نظر می‌رسد.

Keyone را می‌توانید باقیمتی حدود 2.400.000 تومان در بازار پیدا کنید.

BlackBerry Priv 

 

image

Priv یکی دیگر از گوشی‌های بلک بری است که البته چندان جدید نیست. این گوشی پردازنده 6 هسته‌ای دارد و از نظر پردازشی کمی بهتر از Keyone به نظر می‌رسد. برای این گوشی هم 3 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است. اندروید Priv نسخه 5.1.1 است اما می‌توانید آن را به 6 ارتقا دهید. یکی از جالب‌ترین قسمت‌های دستگاه مکانیزم کشویی قسمت کیبورد آن است.

Priv قیمت کمتری نسبت به Keyone دارد و می‌توانید با 1.100.000 تومان آن را تهیه کنید.

BlackBerry DTEK60

image

DTEK60 بدون کیبورد فیزیکی است و اگر این گزینه برایتان مهم نیست می‌توانید DTEK60 را به‌عنوان یک گوشی خاص در نظر داشته باشید. صفحه نمایش QHD به همراه 4 گیگابایت رم و پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon 820 و البته دوربین 21 مگاپیکسلی نوید یک گوشی پرقدرت را می‌دهد. از آن‌سو طراحی چندان خاص نیست و شبیه دیگر گوشی‌های اندرویدی است.

DTEK60 قیمتی حدود 1.600.000 تومان دارد.

Google Pixel XL

image

آخرین تولید گوگل در بازار ایران باقیمتی بسیار بالا عرضه می‌شود. صرف نظر از قیمت تقریبا گوگل را همه می‌شناسند و می‌توانید با خرید یکی از گوشی‌های این شرکت خاص باشید. Pixel XL با صفحه نمایش باکیفیت، پردازنده قوی و البته اندرویدی که حالا حالاها می‌توانید ارتقایش دهید می‌تواند سال‌ها گوشی شما باشد.

درحال حاضر Pixel XL با قیمتی حدود 3.600.000 تومان عرضه می‌شود.

Apple iPhone 7 Plus

image

شاید بگویید 7Plus خاص نیست اما همیشه گوشی‌های اپل معنای خاص بودن را برای ما ایرانی‌ها دارند. اگر دوست ندارید تا زمان معرفی آیفون جدید منتظر بمانید 7 Plus می‌تواند یک گزینه خوب برای شما باشد.

گران‌ترین مدل 7 Plus را می‌توانید باقیمت حدود 3.600.000 تومان در بازار پیدا کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

کامران باران

۱۳۹۹/۱۲/۲۰
سلام برادر من حواست کجاست قیمت بلک بری ها را کلا اشتباه داده ای _

محمد

۱۳۹۶/۹/۱۹
خانم عباسی راست گفتند گوشیهای بازار بدون هیچ گونه پشتوانه ای فروخته میشن حتی اگه از مغازه رفتی بیرون دیگه پس نمیگیرن ولی دی جی کالا علاوه بر گارانتی 18 ماهه 7 روز هم فرصت تست و عودت کالا رو هم بهتون میده.چرا ندانسته نظر مردم رو رد میکنید اینکه شما از یه سایت نامعتبر خرید کردید و گول خوردید دلیل بر این نیست که همه اینجوری هستند.

امیرحسین

۱۳۹۶/۶/۲۲
ما چیکار به خز بودنش داریم اره ایفونو همه دارن حتی فقیر ترین فرد ما کارکرد کیفیت واسمون مهمه
من هم اندروید داشتم هم اپل > اپل بهترین پشتیبانی بهترین کارکرد و حتی بدون دردسر والا اندروید همش تو هنگه چندتا بازی نصب میکنی گوش میترکه ولی من از اپل هیچ هنگی ندیدم بعدشم سیستم عامل اندروید همه برندا دارن ازش استفاده میکنن هیچ گوشی سیستم عامل جدایی نداره ولی ای او اس به جز اپل کی زده رو گوشیش؟؟؟ کسیم که میگه اپل فلان بلد نیسست باهاش کار کنه

yashar2080

۱۳۹۶/۶/۱۹
keyone...‌رو تست نکردم نمیتونم راجع بهش نظر بدم ولی خب با اون قیمت میشه گوشیهای خیلی بهتری گرفت!!!!
priv...یک گوشیه خاصه ولی ایرادات اساسی داره... مزایاش صفحه نمایش بسیار با کیفیت و دوربین پشت عالیش هستش ولی به هیچ وجه دوربین سلفی خوبی نداره و بسیار بی کیفیته- شدیدا داغ می کنه (به خاطر پردازندشه که خاطرتون باشه 808 و 810 از بدو ورودشون بسیار منتقدش بودن)... باتری 3000 میلی آمپری داره ولی بسیار ضعیفه که به خاطر پردازنده پر مصرفشه- و لقی بین کشویی و صفحه کلید داره که موقعی که گوشی بستس کارکردن با گوشی آزار دهنده میشه--- رابط کاربری بلک بری هم که محدودیتهای خودشو داره و به این راحتیا به pc‌کانکت نمیشه و حتی نمیشه بهش فیلتر شکن نصب کرد
dtek60-----واقعا به معنای واقعی کلمه نسبت به قیمتش عالیه.......بهترین دوربین پشت و سلفی رو داره- بهترین صفحه نمایش سوپر آمولد- و بهترین عملکرد سخت افزاری رو داره که به هیچ وجه دستگاه در سنگینترین گیمها لگ نمیزنه ....2 تا اسپیکر استریو بسیار با کیفیت هم داره... و سنسور اثر انگشتش هم عالیه ... واقعا یک گوشیه کاملیه.. فقط کاش دو سیم بود... و اینکه کیفیت بدنه اش چندان قابل توجه نیست و زود خط و خش میفته....و اینکه بازل اسپیکر گوشی من به خش خش کردن افتاد که متاسفانه لوازم هم نداره... ولی اگه کسی با احتیاط استفاده کنه نسبت به قیمتش واقعا عالیه
پیکسل هم که واقعا گوشیه بینظیریه واقعا حرف نداره و فوق العاده روون و سریعه ولی خب قیمتش بالاست و میشه با قیمت کمتر u11 که بهترین گوشی دنیاست رو خرید(یک میلیون ارزونتر)
سری 7 آیفون هیچ تفاوتی با سری 6s ندارن و تنها تفاوتشون ضد آب بودن- و لمسی شدن سنسور اثر انگشت هست و در آیفون هفت پلاس هم دوربین دوتایی!!!!!.... از نظر دوربین و سخت افزار تقریبا 6 اس و 7 شبیه همند و تفاوتی با هم ندارن...ولی خب تفاوت قیمتی قابل توجهی دارن

azriel

۱۳۹۶/۶/۱۵
این خانوم همیشه توو پست های مختلف درباره گوشی نظرش همین بوده و همه جا کاپی میکنه و یکسره تبلیغ دیجیکالا رو میکنه ... پاچه خاری هم حدی داره بانو ... دیجیکالا 200 300 تومان یا بیشتر از بازار میفروشه گوشی هاشو .... کم کنین این کارارو!!!